Skip to main content

Twórcy mogą już samodzielnie przeceniać swoje produkcje na Steamie

„Skracanie dystansu” dla graczy i deweloperów.

W ramach wysiłków na rzecz „skracania dystansu” między deweloperami i graczami, Valve umożliwia twórcom produkcji samodzielne przecenianie tytułów na Steamie.

Prowadź, o Wielki Newellu

Informacje o inicjatywie znalazł na prywatnym forum dyskusyjnym jeden z użytkowników serwisu społecznościowego Reddit. Twórcy mogą teraz ustalać promocje trwające maksymalnie dwa tygodnie, ale tylko raz na dwa miesiące.

Właściciel platformy Steam nie musi zatwierdzać takiej promocji, prawdopodobnie nie ma także ograniczeń co do poziomu zniżek. Oferty zaplanować można na dwa miesiące do przodu.

„Tak jak w przypadku zakładki z ostatnio aktualizowanymi produkcjami, to kolejny krok w kierunku skracania dystansu między graczem i konsumentem” - przyznaje przedstawiciel Valve w komunikacie dla serwisu Ars Technica.

„Ta nowa opcja umożliwia deweloperom konfigurowanie własnych przecen na produkty, w ramach własnego planu. Mogą zdefiniować okres oferty lub ustawić regularne odstępy. W ten sposób twórcy będą mogli lepiej koordynować swoje przeceny z wydarzeniami, ogłoszeniami i planowanymi aktualizacjami.”

Zobacz także