Twórcy Monaco są „bardzo rozczarowani” wynikami sprzedaży w Xbox Live Arcade
Konwersja była „stratą czasu”.
Andy Schatz ze studia Pocketwatch Games odpowiadał na pytania graczy w serwisie społecznościowym Reddit. Producent przyznał, że sprzedaż niezależnej skradanki Monaco na Xbox Live Arcade była dla studia „bardzo rozczarowująca”.
Deweloper wymienia kilka niedopatrzeń, które wpłynęły na zainteresowanie graczy. Głównym problemem było niespodziewane opóźnienie tuż przed premierą, przez co Monaco nie ukazało się w sprzedaży równocześnie z wersją PC.
Schatz wymienia także nienajlepszą wersję demonstracyjną oraz błąd w kodzie odpowiedzialnym za rozgrywki sieciowe, którego deweloperzy nie mogli naprawić na własnych zestawach producenckich X360.
„Nigdy nie traktowałem Xboksa jako głównego źródła przychodów, ale sprzedaż i tak była bardzo rozczarowująca” - napisał producent. „Włożyliśmy sporo wysiłku w konwersję, więc rozczarowaniem było zmarnowanie cennego czasu.”
Monaco: What's Yours is Mine - zręcznościowa, humorystyczna gra niezależna o złodziejaszkach w roli głównej, ukazała się na PC 24 kwietnia, na X360 debiutowała 10 maja. Akcję obserwujemy z góry. Twórcy przygotowali także tryb kooperacji, maksymalnie dla czterech graczy.