Twórcy New World "po cichu" podnieśli poziom trudności
Gracze nie są zadowoleni.
Ubiegłotygodniowa aktualizacja New World - pod tytułem W Próżni - wprowadziła setki zmian i nowości. Na liście poprawek nie wspomniano za to o modyfikacjach poziomu trudności w późniejszych etapach gry, co nie przypadło do gustu wszystkim graczom.
Po instalacji łatki gracze zauważyli, że przeciwnicy w bardziej zaawansowanych atrakcjach - w tak zwanym endgame - stali się znacznie trudniejsi niż przed patchem, choć o niczym takim nie wspominano na oficjalnej stronie.
Twórcy zabrali głos dopiero dwa dni później, wyjaśniając na forum dyskusyjnym, że faktycznie doszło do przebalansowania części wyzwań, by zapewnić różnorodność atrakcji dla wysokopoziomowych postaci.
Gracze nie są zadowoleni. Jak wyjaśniają - głównie za pomocą negatywnych recenzji na Steamie - poziom trudności podniesiono bez jednoczesnego zwiększania nagród, które „wypadają” z elitarnych skrzyń.
„Celem jest zwiększenie różnorodności obszarów, do których gracze mogą się udać po materiały do rzemiosła i sprzęt. Ale chcemy też, by nadal spotykali się z wyzwaniem, wraz z nowym wyposażeniem i ekwipunkiem” - napisano na forum.
Jak to często bywa, gracze wyrażają niezadowolenia w recenzjach na Steamie. Narzekań jest na tyle dużo, że sekcja „Ostatnie recenzje” zamieniła się z noty „W większości pozytywna” na „Mieszaną”.