Skip to main content

Twórcy nie chcą, aby Dead Space 3 był lepszy na PC

Really?

Steve Papoutsis, kierownik produkcji w studiu Visceral Games przyznał, że Dead Space 3 na PC został specjalnie zaprojektowany w ten sposób, aby nie wyróżniać się na tle wersji konsolowych.

- Mmm. Fascynujące.

- Rozwijamy nasze gry podczas procesu produkcji, ale nie jest naszym celem, by wersja PC była wyraźnie inna - mówi Papoutsis w rozmowie z ShackNews. - Nie tworzymy rozbieżnych wersji, ponieważ chcemy, aby wszyscy miłośnicy gry mogli przeżywać podobne emocje.

- W naszym studiu zawsze tworzyliśmy gry konsolowe - wyjaśnia. - Najważniejsze, aby jakość gry była taka sama na wszystkich platformach. Dzięki temu nie ma grupy użytkowników, której możemy powiedzieć, że tytuł wygląda lepiej na ich sprzęcie.

Dead Space 3 na PC będzie konwersją z konsoli. Zabraknie wsparcia dla DirectX 11, tekstur wysokiej rozdzielczości i rozbudowanych opcji graficznych. Ale Papoutsis przekonuje, że gracze pecetowi wykorzystają niektóre z potężnych możliwości komputerów.

- Fakt, że możesz sterować w grze myszką i klawiaturą radykalnie zmienia sposób, w jaki odbieramy grę - dodaje.

Papoutsis uważa, że zarzucanie studiu Visceral, że nie przyłożyło się do wersji pecetowej Dead Space 3 jest „niesłuszne”.

- Wydaje mi się, że nie docenia się ogromu pracy, który włożyliśmy w przygotowanie tej wersji - mówi. - Naprawdę zależało nam na tym, aby gra wyglądała świetnie na każdej platformie.

Nowy trailer Dead Space 3

Zobacz także