Twórcy No Man's Sky podpowiadają, jak ominąć popularne błędy
Do czasu łatki.
Twórcy No Man's Sky - studio Hello Games - zaoferowało kilka wskazówek na temat tego, jak ominąć popularne błędy w tej ambitnej produkcji.
Wspomniano między innymi o problemie, który szerzej opisywaliśmy wczoraj: statek kosmiczny dodawany do zamówień przedpremierowych może spowodować, że piloci utkną w układzie gwiezdnym, co uniemożliwi dalszą zabawę.
„W większości przypadków gracz może kontynuować zabawę (107 ze 135 otrzymanych zgłoszeń)” - napisał Sean Murray na oficjalnej stronie. „Gra automatycznie wykrywa, że ktoś potrzebuje napędu hyperdrive i kieruje do odpowiedniej postaci niezależnej, która przekaże schemat. Pozostałe osoby mogą rozwiązać usterkę poprzez zresetowanie konsoli.”
Można też wczytać wcześniejszy zapis rozgrywki, ponieważ No Man's Sky automatycznie przechowuje dwa starsze stany rozgrywki, do znalezienia w menu opcji.
Są też wskazówki na temat innych problemów: z plecaka odrzutowego możemy korzystać bez ograniczeń, jeśli oprzemy się o ścianę lub inną powierzchnię. To powinno pozwolić wydostać się z większości dołów i rozpadlin.
Zobacz: No Man's Sky - Recenzja
Jeśli nasz statek z jakiegoś powodu znajdzie się poza zasięgiem postaci, należy udać się na najbliższe lądowisko lub do pobliskiego nadajnika, gdzie będziemy mogli „wezwać” naszą jednostkę.
Murray przypomina, że sukces produkcji okazał się być dużo większy, niż przewidywali deweloperzy. W celu poradzenia sobie z natłokiem problemów wynajęto specjalistyczną firmę, która uzupełni dział wsparcia technicznego Sony. W poniedziałek zadebiutuje też nowy system zgłaszania błędów.
Zobacz: No Man's Sky - poradnik i najlepsze wskazówki
„Pracujemy nad poprawkami dla najbardziej krytycznych problemów, które zostaną wkrótce załatane w aktualizacji” - wyjaśnia producent
.No Man's Sky jest już dostępne na PlayStation 4. Na PC zadebiutuje dzisiaj, ale dopiero wieczorem - i bez możliwości wcześniejszego pobierania danych.