Twórcy ograniczają opcje sieciowe w Halo: The Master Chief Collection
W celu poprawy działania trybu online.
Studio 343 Industries postanowiło czasowo ograniczyć listę dostępnych opcji rozgrywki w Halo: The Master Chief Collection, by usprawnić działanie trybu sieciowego.
Wielu graczy narzeka, że dołączanie do meczów trwa zbyt długo. Deweloperzy poinformowali, że znaleźli już prawdopodobną przyczynę problemu i starają się ją usunąć. Tymczasem użytkownicy kierowani będą do trybów, które działają najlepiej.
Tymczasowo usunięto więc opcje zabawy Team Hardcore, Rumble Pit, Halo 4 i SWAT. Dostępne są teraz Team Halo 2: Anniversary, Halo Championship Series, Team Slayer, Big Team Battle, Halo 2 Classic i Halo 3.
Twórcy dodają, że większość udanych meczów tworzy się w pierwszych czterech minutach oczekiwania. Jeśli w tym okresie nie uda nam się dołączyć do rozgrywki, zalecane jest cofnięcie się do menu i spróbowanie ponownie.
Ujawniono także, że w związku z problemami, Halo: The Master Chief Collection nie korzysta obecnie z serwerów dedykowanych, co może być problemem samo w sobie.
„Mogę zapewnić, że atakujemy problemy z wielu kierunków, od 343 Industries do platformy Xbox. Spoczniemy dopiero, gdy wszystko będzie już w porządku. Gracze donoszą o poprawie sytuacji, ale nie wycofujemy się przed końcem walki” - napisał producent wykonawczy Dan Ayoub.