Skip to main content

Twórcy Pillars of Eternity pracują już nad pierwszym dodatkiem

Premiera gry 26 marca.

Wszystko wskazuje na to, że Pillars of Eternity nie zamknie się na podstawowej wersji gry, która zadebiutuje 26 marca. Potwierdzono już rozpoczęcie prac nad pierwszym rozszerzeniem.

Gra RPG w świecie fantasy - wielkie pająki w standardzie

„Nie zdradzę zbyt wiele, ponieważ jesteśmy na wczesnym etapie, ale mały zespół zajmuje się już lokacjami” - napisał producent wykonawczy Adam Brennecke w serwisie społecznościowym Reddit.

„Reszta deweloperów koncentruje się na wydaniu gry. Ogłosimy więcej szczegółów w nadchodzących miesiącach” - dodał.

Rozszerzenie ma mieć rozmiar dodatku Opowieści z Wybrzeża Mieczy, wydanego w 1999 roku dla Baldur's Gate. Ta klasyczna pozycja zapewniała kolejne 20-30 godzin rozgrywki i cztery nowe lokacje.

Wieści o rozpoczęciu prac nad DLC nie powinny być większym zaskoczeniem. Obsidian Entertainment już w lutym przyznało, że ma plany na dalszą zawartość, a nawet na sequel.

- Zrobimy kilka rozszerzeń, jak mówiliśmy na Kickstarterze - mówił wtedy dyrektor generalny studia, Feargus Urquhart. - Zaczęliśmy prace nad grafikami koncepcyjnymi.

- Ale następny krok to Eternity 2. Pod koniec tego miesiąca do dyskusji usiądą Josh [Sawyer - dop. red.] i Adam [Brennecke], czyli kluczowi deweloperzy w zespole. Mają już gotową listę tego, co chcą zrobić, pomysły na nowe systemy i tak dalej. Postaramy zająć się tym tak szybko, jak to możliwe.

Pillars of Eternity zadebiutuje 26 marca na PC i Maca w wersji z polskimi napisami, także w wydaniu pudełkowym. Sfinansowana na Kickstarterze produkcja reklamowana jest jako gra RPG czerpiąca inspiracje z klasyki gatunku - Baldur's Gate czy Icewind Dale.

Zobacz na YouTube

Zobacz także