Twórcy Project Phoenix chcą zapewnić minimum 50 godzin rozgrywki
Główny producent o projektowaniu misji.
Deweloperzy z Creative Intelligence Arts chcą, by Project Phoenix - jRPG ufundowane 12 sierpnia na Kickstarterze - zaoferowało graczom 50-60 godzin rozgrywki. Twórcy pragną też uniknąć misji polegających wyłącznie na likwidowaniu przeciwników.
- Celujemy w 50-60 godzin - zapowiedział główny producent, Hiroaki Yura w wywiadzie z VG24/7. - Planujemy wprowadzić co najmniej pięć aktów i chcemy osiągnąć efekt wielkiego, różnorodnego świata.
Deweloper zaznaczył, że bitwy mają przypominać potyczki ze strategii czasu rzeczywistego z pewnymi zmianami.
- Skupiamy się na kontrolowaniu całego oddziału, choć możesz też sterować jedną postacią. Bohaterowie będą oczywiście zdobywać doświadczenie i nowe przedmioty - powiedział Yura. - Podczas walki po prostu klikasz, żeby się ruszyć, komendy ataku będą przypominać te z tradycyjnych gier RTS. Dodamy jednak różnego rodzaju postawy bojowe, które wpłyną na zachowanie postaci.
Producent podkreślił również, że zespół z Creative Intelligence Arts chce zrobić wszystko, byle tylko uniknąć przewidywalnych misji polegających wyłącznie na zabijaniu wrogów.
- Zadania będą polegać chociażby na podróży z punktu A do punktu B bez ponoszenia żadnych strat, na obronie danego obszaru, albo na pomocy bohaterom niezależnym. Nie przemyśleliśmy jeszcze wszystkiego, ale na pewno mamy wielką różnorodność w zakresie projektu misji.
Zbiórka funduszy na Project Phoenix zakończy się 11 września. Do tej pory gracze wspomogli już projekt łączną sumą 690 tysięcy dolarów. Produkcja ukaże się pod koniec 2014 roku, trafi na PC i komputery Mac. Być może ukaże się także na PlayStation 4.