Twórcy PUBG pracują nad nowym MMO - Ascent: Infinite Realm
Z naciskiem na pojazdy.
Studio Bluehole - twórcy szalenie popularnego PlayerUnknown's Battlegrounds - ogłosiło całkiem nową produkcję na PC, zatytułowaną Ascent: Infinite Realm. W skrócie - A:IR.
Tytuł stawia na sieciową rozgrywkę i rywalizację dla wielu osób oraz na świat łączący steampunk z klasycznym fantasy.
„Pojazdy i wierzchowce służą w A:IR nie tylko za środek transportu, ale zapewniają także wspaniałe wrażenia podczas potyczek w trybie rywalizacji krain” - czytamy w informacji prasowej.
Gracze będą w takich starciach reprezentowali wybierane wcześniej frakcje, na zmianę prowadząc działania ofensywne oraz defensywne. Kluczowe będą właśnie maszyny: na powierzchni rywalizują roboty kroczące i strzela artyleria, starająca się strącić latające nad głowami statki.
„Każde ugrupowanie może przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę za pomocą przeróżnych opcji strategicznych, takich jak działa, miny i umiejętności podnoszące statystyki” - czytamy dalej.
„Połączenie starć na ziemi i w powietrzu sprawia, że każda bitwa stanowi wyzwanie i jest dynamiczna” - zapewniają twórcy.
Bluehole obiecuje także rozbudowane opcje modyfikowania wyglądu statków powietrznych i bohaterów, pięć klas postaci czy możliwość tworzenia własnych zadań.
Studio z Korei w październiku wydzieliło specjalny oddział, który zajmuje się dalszym rozwojem PlayerUnknown's Battlegrounds - PUBG Corp. Można więc zakładać, że nowy projekt tworzy inna grupa deweloperów.
Wydawcą Ascent: Infinite Realm jest Kakao Games, odpowiedzialne obecnie także za Black Desert Online. Zamknięte testy powinny rozpocząć się w pierwszej połowie przyszłego roku.