Twórcy Rainbow Six Siege przestali karać graczy za wygranie z cheaterami
Zmiana reguł.
- Ubisoft wycofał się z odejmowania punktów graczom za wygranie meczu z oszustami
- Karani będą tylko cheaterzy
Ubisoft wprowadził do Rainbow Six Siege zmiany, w wyniku których gracze nie będą już karani za wygranie z cheaterami w meczach rankingowych.
Od dwóch lat twórcy strzelanki obniżali ocenę matchmakingową (MMR) wszystkim uczestnikom pojedynku, jeżeli w starciu uczestniczyli oszuści - ofiarą padały nawet osoby, które nie używały programów wspomagających zabawę. System był elementem walki z nieuczciwymi użytkownikami.
Fani krytykowali działania Ubisoftu. Teraz jednak firma poinformowała, że nie zamierza więcej karać graczy za wygranie meczu z cheaterem - wynik zostanie zredukowany wyłącznie oszukującym oraz ich towarzyszom z drużyny.
MMR jest parametrem oceniającym danego użytkownika. Na podstawie wspomnianego współczynnika produkcja dobiera uczestników rozgrywki, tak, aby rywalizowały ze sobą osoby o podobnych umiejętnościach.
Deweloperzy poinformowali jednocześnie o zwiększeniu maksymalnej różnicy pomiędzy ocenami członków jednej drużyny w meczach rankingowych. Kilka miesięcy temu zmniejszono ją do 700, ale teraz podniesiono do wcześniejszego poziomu, czyli 1000.