Twórcy ReCore zapowiadają kosmiczną strzelankę Dead Star
Z pojedynkami 10 vs 10.
Studio Armature z Teksasu zapowiedziało nową produkcję - kosmiczną strzelankę Dead Star.
Produkcja stawia na klasyczne mechanizmy, reprezentując gatunek określany jako shoot 'em up. Gracz kontroluje statek kosmiczny, rozprawiając się z przeciwnikami w lokacjach 2D.
Innowacją w Dead Star są losowo generowane mapy, ze stacjami do przejęcia i rozbudowania, zagrożeniami naturalnymi do ominięcia i sekretami do odkrycia.
Ważnym elementem produkcji będą zmagania wieloosobowe, toczone drużynowo w dwóch dziesięcioosobowych zespołach.
Nie zabraknie różnych statków kosmicznych do wyboru, każdy z własnymi charakterystykami i możliwościami. Odblokujemy też kolejne skórki i ulepszenia.
Premiera na początku przyszłego roku, na PC i PlayStation 4.
Założone w 2008 roku Armature Studio ma w dorobku tylko jedną własną produkcję - platformowe Batman: Arkham Origins Blackgate.
Firma specjalizuje się w konwersjach gier innych producentów, a ostatnio współpracuje z niezależnymi deweloperami z Japonii, tworząc ReCore na Xbox One (producent: Keiji Inafune) oraz Bloodstained: Ritual of the Night na PlayStation Vita i Wii U (producent: Koji Igarashi).
Masz wolną chwilkę? Zobacz także: