Twórcy Red Dead Redemption 2 nad zachowaniem koni pracowali kilka lat
Wierzchowce przypominają żywe stworzenia.
Twórcy Red Dead Redemption 2 przywiązują dużą wagę do drobnych szczegółów. W rozmowie z magazynem Edge dyrektor artystyczny projektu - Aaron Garbut - ujawnił, że nad samymi końmi Rockstar pracował przez kilka lat.
- Osobowość wierzchowca objawi się poprzez jego zachowanie. Zareaguje na otoczenie w sposób unikalny dla swojego gatunku. Rumak powinien przypominać żywe stworzenie z własnym umysłem. Spędziliśmy wiele czasu na oznaczaniu świata w taki sposób, by wiedział, gdzie się udać i jakie miejsca omijać - wyjaśnił deweloper.
Autorzy chcieli, by koń stał się dla graczy wiernym towarzyszem, o którego zadbają jak o siebie samego. Zwierzę będzie mogło umrzeć, ale pojawi się opcja uratowania istoty za pomocą specjalnych medykamentów (dzięki, Wccftech).
- Nagle nie liczy się nic poza udzieleniem pomocy wierzchowcowi. Oczywiście można pozwolić mu zginąć i wziąć następnego. Cóż, ja nie mogłem, ale może inni już tak - dodał dyrektor artystyczny.
Zobacz też: Alfabet Red Dead Redemption 2
Garbut podkreślił też, że projektując produkcję twórcy starali się, by nie była jedynie zestawem misji umieszczonych w otwartym świecie wypełnionym aktywnościami i przedmiotami do zebrania. Autorom zależało na tym, by gra podrzucała nowe atrakcje w subtelny sposób.
Red Dead Redemption 2 zadebiutuje 26 października na PS4 i Xbox One.
Najważniejsze informacje o Red Dead Redemption 2:
- Red Dead Redemption 2 - Recenzja
- Red Dead Redemption 2 - Poradnik, Solucja
- Red Dead Redemption 2 - Kody, Tipsy
- Red Dead Redemption 2 - cena, edycje i oferty w sklepach
- Red Dead Redemption 2 - premiera i najważniejsze informacje
Wszystkie informacje o RDR 2.