Twórcy Remnant 2 radzą grać z włączoną funkcją DLSS
I zapowiadają poprawki w optymalizacji.
Deweloperzy ze studia Gunfire Games radzą graczom, by podczas rozgrywki w Remnant 2 korzystali z opcji skalowania rozdzielczości, takich jak DLSS lub FSR. Odpowiednie dostosowanie ustawień zaoferuje płynniejszą rozgrywkę do czasu, gdy twórcy nie dopracują optymalizacji.
Jak zauważa serwis PCGamesN, zespół otwarcie przyznaje, że produkcja powstała z myślą o rozgrywce z użyciem wspomnianych technologii. Jak czytamy we wpisie deweloperów zamieszczonym na forum Reddit, „pozostawienie funkcji skalowania w standardowym ustawieniu powinno zaoferować możliwie najpłynniejsze doświadczenie”.
Jeśli komuś zależy jednak na sięgnięciu po jeszcze wyższą liczbę klatek na sekundę, to powinien rozważyć obniżenie jakości cieni. Oprócz samego skalowania, to właśnie ta opcja graficzna wpłynie najbardziej na wydajność produkcji.
Co prawda samo Remnant 2 zadebiutuje dopiero jutro - 24 lipca - jednak już dziś grać mogą gracze, którzy zakupili droższe wydanie Ultimate. Twórcy zapewniają, że odpowiednie aktualizacje poprawiające optymalizacje będą dodawane do gry jeszcze po premierze.
Wygląda jednak na to, że problemy z wydajnością i spadki klatek na sekundę to jeden z nielicznych problemów Remnant 2. Tytuł zbiera świetne oceny i zapowiada się na godną kontynuację oryginału z 2019 roku. Szczególnie wychwalanymi elementami są mechanika walki, rozbudowany system rozwoju postaci i ogrom świata. Ukończenie „na 100 procent” i zobaczenie całej przygotowanej zawartości ma zająć graczom ponad 400 godzin.
„Remnant 2 to sequel idealny. Ulepsza i usprawnia elementy, które już w pierwowzorze zapewniały świetną i ciekawą zabawę, jednocześnie nie zmieniając tego, co w oryginale było najlepsze” - podsumował w swojej recenzji Marcin, przyznając grze srebrną rekomendację. Premiera jutro na PC i konsolach PS5 oraz Xbox Series X/S.