Twórcy Shadowrun Returns zapowiadają zmiany w nowej kampanii
Mniej liniowa fabuła i ciekawsi NPC.
Druga kampania do Shadowrun Returns wprowadzi kilka zmian do rozgrywki, eliminując niektóre z elementów, na które narzekano po premierze.
Na oficjalnej stronie studia Harebrained Schemes opublikowano listę kluczowych pomysłów, stojących za kampanią Berlin.
Twórcy chcą wprowadzić dużo bardziej elastyczną fabułę - gracze sami wybiorą kolejność wykonywania misji i zdecydują, którym frakcjom się przypodobać.
Inni runnerzy, dołączani do naszej drużyny na czas trwania misji, posiadać będą własne historie i osobowości - element, którego brakowało w podstawowym Shadowrun Returns.
Zmiany dotkną także klas postaci, wprowadzające większe możliwości w zakresie walki wręcz i bronią białą.
Deweloperzy przygotowują także więcej broni, strojów, portretów, muzyki i przeciwników, w tym nowe magiczne potwory.
Z racji zwiększonego zakresu prac, kampania Berlin ukaże się w najwcześniej w styczniu przyszłego roku i wprowadzi do gry całkiem nowe środowisko - z zestawem obiektów, które wykorzystać będzie można także w edytorze poziomów.
Shadowrun Returns - Recenzja