Twórcy Spec Ops: The Line wykorzystają Unreal Engine 4 do stworzenia nowej gry
Strzelanka na następną generację konsol.
Niemieckie studio Yager nabyło licencję na silnik Unreal Engine 4, który posłuży do stworzenia „produkcji nowej generacji”. Więcej szczegółów poznamy w najbliższych miesiącach.
„Unreal Engine 4 to bez wątpienia najlepsze narzędzie do tworzenia dużych gier nowej generacji” - twierdzi dyrektor Yager, Timo Ullmann. „To właśnie dzięki Unreal Engine 3 osiągnęliśmy pełnię możliwości i stworzyliśmy wielokrotnie nagradzane Spec Ops: The Line.”
Firma z Berlina specjalizuje się w produkcjach konsolowych, można więc założyć, że kolejny tytuł trafi na PlayStation 4 i nowy model Xboksa. Na oficjalnej stronie Yager, wśród nieogłoszonych projektów wymieniono „AAA First Person Shooter”, co pozwala sądzić, że tajemnicza gra to strzelanka z akcją zaprezentowaną z perspektywy pierwszej osoby.
Ostatnia produkcja firmy - Spec Ops: The Line - trafiła do sprzedaży w czerwcu ubiegłego roku. Grę doceniono za ciekawą historię i bohaterów, mimo mało oryginalnej rozgrywki.