Twórcy Spider-Man wzorują sceny akcji na panelach komiksów
Jak powstają przerywniki filmowe do gry?
Na kanale Marvel Entertainment w serwisie YouTube opublikowano materiał wyjaśniający metodę powstawania przerywników filmowych w Spider-Man. Twórcy przekonują, że wzorują układ scen na oryginalnych komiksach z Człowiekiem Pająkiem.
Pracujący na animacjami twórcy chcą, by historia odgrywała równie ważne znaczenie, jak dynamiczna akcja. Podczas projektowania sekwencji filmowych animatorzy starają się budować sceny tak, aby przypominały panele oryginalnych komiksów Marvela - chodzi o układ postaci, zachowanie dynamizmu i pracę kamery.
Deweloperzy zrezygnowali z metody rozrysowania kadrów, koncentrując się na przygotowaniu scen dzięki uproszczonym animacjom i modelom bez tekstur. Gdy sekwencja wygląda zadowalająco, pora na aktorów motion capture, a więc przenoszących ruch bezpośrednio do gry.
Spider-Man zadebiutuje 7 września, wyłącznie na PlayStation 4. Pierwsze DLC ukaże się 23 października.
Zobacz: Spider-Man - Poradnik, Solucja
„Produkcja robi piekielnie dobre wrażenie. Urzeka dopracowaniem rozgrywki, ogromem zawartości i technicznym poziomem wykonania” - napisaliśmy w naszych wrażeniach z gry.