Twórcy The Division obiecują „pełnoprawną, zoptymalizowaną” wersję PC
„Massive wywodzi się z branży pecetowej.”
Twórcy sieciowej strzelanki The Division zapewniają, że nie szczędzą żadnych wysiłków podczas prac nad wersją PC.
W najnowszym wpisie na oficjalnym blogu twórcy wyjaśniają, że posiadacze pecetów otrzymają dedykowaną edycję gry, a nie tylko prostą konwersję z konsoli PlayStation 4 czy Xbox One.
„Jak wiadomo, Massive wywodzi się z branży PC” - napisano w wyjaśnieniu. „Ciężko pracujemy i chcemy się upewnić, że dostarczymy doświadczenie wysokiej jakości na komputerach osobistych.
Szwedzkie Ubisoft Massive odpowiadało wcześniej między innymi za strategie czasu rzeczywistego Ground Control oraz World in Conflict, jeszcze jako Massive Entertainment.
„Możecie być pewni, że edycja PC nie będzie portem, lecz pełnoprawną, zoptymalizowaną wersją” - czytamy dalej. „Chcemy wyprodukować jak najlepszą grę, bez względu na platformę.”
Massive pisze także o możliwościach silnika graficznego Snowdrop, przypominając model zniszczeń i różne materiały, dziurawione przez kule karabinów w trailerach. Twórcy zapewniają, że to nie szczyt możliwości.
„Od zawsze planowaliśmy wysokiej jakości model zniszczeń. Ale prawda jest taka, że dzięki Snowdrop mamy najbardziej realistyczną symulację destrukcji w historii.”
„Za pomocą proceduralnych technik stworzyliśmy głęboki i prawdziwy system zniszczeń, reagujący inaczej w zależności od sił fizycznych. Dla przykładu, szkło się kruszy, a drewno kończy w drzazgach, realistycznie naśladując rzeczywistość.”
The Division ukaże się w 2014 roku na PC i konsolach nowej generacji.