Twórcy The Division szykują spore zmiany w balansie postaci
I lepsze strzelanie.
Twórcy The Division ujawnili sporo informacji na temat aktualizacji 1.4, która trafi na publiczne serwery testowe na PC w przyszłym tygodniu, a w pełnej wersji ukaże się w październiku.
Najważniejszą kwestią, jaką chcą zająć się deweloperzy, jest zbyt duża ich zdaniem rozbieżność między „zoptymalizowanymi” postaciami i osobami, które dopiero zaczynają zbierać zaawansowany sprzęt.
Do tego twórcy chcą przywrócić wrażenie, że gramy w strzelankę, dodać konieczność podejmowania decyzji podczas potyczek, a także zróżnicować umiejętności, by więcej kombinacji przydawało się w walce.
W tym celu na nowo zbalansowane zostaną wszystkie bronie, a gadżety do nich będą gwarantowały co najmniej jeden duży bonus do bazowej statystyki. Inne właściwości, jak trafienie krytyczne czy obrażenia za strzał w głowę, zostaną obniżone.
Również zdrowie i obrażenia zadawane przez przeciwników zostaną zmienione, by stworzyć bardziej wyrównane pole walki dla wszystkich graczy.
Właśnie trzy główne statystyki postaci - broń palna, wytrzymałość i elektronika - będą kluczowe. Te wartości częściej pojawią się na znajdywanym wyposażeniu, co ma skłonić graczy do chwili zastanowienia podczas wyboru sprzętu.
Szczegóły planowanej łatki znaleźć można na oficjalnej stronie. Aktualizacja 1.4 wprowadza także mnóstwo innych zmian i poprawek, a ogólne założenia twórców to sprawienie, by wrażenia z rozgrywki przypominały te z poziomów 1-30.