Twórcy The Last of Us 2 nie obniżą jakości grafiki względem pokazu przed E3
Gra uruchomiona na PS4 Pro.
Deweloperzy z Naughty Dog zapewniają, że „nie mają w planach” tak zwanego downgrade'u graficznego The Last of Us 2. Oznacza to, że gra trafi do nabywców w takiej samej postaci, jaką zaprezentowano na konferencji Sony przed targami E3.
Informację przekazała Emilia Schatz, jedna z głównych projektantów rozgrywki, podczas wywiadu dla francuskiego portalu JeuxAct. Deweloperka podkreśliła, że demonstrację uruchomiono na PS4 Pro.
- Nie mamy żadnych planów związanych z obniżeniem jakości grafiki. Chcemy, by gra ukazała się właśnie w takiej postaci - tłumaczy Schatz. - Pracuję z bardzo utalentowanymi ludźmi. Cały czas podziwiam ich dzieła, a oni wciąż stawiają przede mną wyzwanie, aby moja rozgrywka dorównywała jakością stworzonej przez nich oprawie - dodaje.
Poruszono również temat głównej bohaterki. Wbrew wcześniejszym informacjom, niewykluczone, że w grze przejmiemy kontrolę nad innymi postaciami - nie tylko Ellie.
- W tym momencie jesteśmy gotowi pokazać jedynie Ellie jako postać, nad którą przejmujemy kontrolę. To może się w przyszłości zmienić, ale nie jesteśmy teraz gotowi, by o tym rozmawiać. Wciąż jest wiele szczegółów, których o The Last of Us 2 nie zdradzono - tłumaczy Emilia Schatz.
W pierwszej części gry kierowaliśmy poczynaniami nie tylko głównego bohatera, ale też - przez krótki okres - młodej Ellie. Niewykluczone, że deweloperzy w podobny sposób oddadzą do dyspozycji gracza dodatkową postać w The Las of Us 2.
Produkcja zmierza wyłącznie na PlayStation 4, data premiery nie jest znana. W sequelu twórcy oferują większą swobodę w eliminowaniu oponentów i usprawnioną sztuczną inteligencję.