Twórcy Titanfall przyznają, że usprawnili kontroler konsoli Xbox One
Skorzystają na tym wszystkie gry.
Studio Respawn Entertainment, odpowiedzialne za strzelankę Titanfall, pomogło Microsoftowi zmodyfikować oprogramowanie kontrolera konsoli Xbox One.
- Chodzi o lepsze reakcje na polecenia - wyjaśnia w rozmowie z serwisem The Verge Justin Hendry, szef projektantów w sieciowej produkcji. - Ten element nie był według nas do końca zadowalający, sterowanie było nieco zbyt „nerwowe”. Teraz jest już naprawione i jesteśmy zadowoleni.
Microsoft potwierdził, że współpracował ze studiem przy modyfikacjach. Zmiany w precyzji pada zostaną wprowadzone wraz z pierwszą aktualizację konsoli, zaplanowaną jeszcze na ten tydzień.
Hendry dodaje, że nowe rozwiązania polepszą sterowanie we wszystkich produkcjach. Co więcej, Respawn Entertainment pracuje z producentem Xbox One nad nowym systemem skalującym, zajmującym się automatyczną konwersją obrazu z rozdzielczości poniżej 1080p do pełnego HD.
Zamknięte testy Titanfall startują w sobotę. Pełna wersja ukaże się w marcu, także na PC i X360.