Twórcy Unity chwalą się możliwościami nowej wersji silnika
Imponująca grafika.
Silnik graficzny Unity rozwija się już od wielu lat. Oprogramowanie zaczynało jako narzędzia wybierane najczęściej przez twórców niezależnych, ale kolejne wersje otrzymywały coraz większe możliwości.
Teraz twórcy zajmują się przygotowaniami do premiery odsłony o wiele mówiącej nazwie Unity 2018. Opublikowano więc trailer zatytułowany „Book of the Dead”, prezentujący imponujące możliwości graficzne.
Warto dodać, że poniższe sceny wygenerowano w czasie rzeczywistym:
Oczywiście, większość gier tworzonych na Unity nie wygląda tak dobrze i niewiele produkcji w ogóle może pochwalić się takim poziomem oprawy. Nie ulega jednak wątpliwości, że w utalentowanych rękach silnik jest bardzo potężnym narzędziem.
„Projekt powstał w nowym procesie HDR, debiutującym wraz z Unity 2018, oraz dzięki różnym potężnym modyfikacjom wprowadzanym wraz z SPR” - wyjaśniają twórcy. SPR to Scriptable Render Pipeline, czyli możliwość dostosowania renderowania za pomocą skryptów.
Już wkrótce w sieci powinna zadebiutować beta systemu HDR, w wersji 2018.1.
Wydane niedawno tytuły bazujące na Unity to Cuphead, Life is Strange: Before the Storm oraz Yooka-Laylee, a także gry Nintendo: Snipperclips i Animal Crossing: Pocket Camp.
Trailer „przedstawia prawdziwe wrażenia z rozgrywki” - zapewnia Unity.