Skip to main content

Twórcy Watch Dogs 2 nadal starają się naprawić tryb sieciowy

Być może uda się w weekend.

Jak wspominaliśmy jeszcze przed premierą, serwery Watch Dogs 2 w wersji PS4 i Xbox One nie działają poprawie, co uniemożliwia zabawę w „płynnym” trybie sieciowym, a więc inwazje innych graczy w naszej wersji wirtualnego San Francisco.

Ubisoft obiecywał, że rozwiąże sytuację przed debiutem gry na PS4 i Xbox One, ale tak się nie stało. Co więcej, wydawca całkowicie wyłączył tę opcję zabawy, ponieważ powodowała też nagłe spadki wydajności.

Ubisoft ma problemy z infrastrukturą

W opublikowanym wczoraj komunikacie deweloperzy zapewniają, że nadal pracują nad usterkami, które - jak można się domyślać - są teraz głównym priorytetem dla twórców. Trwają „rozległe testy”, by upewnić się, że ponowna aktywacja tego trybu sieciowego nie wpłynie negatywnie na kampanię.

„Rozwiązanie działa już tak, jak powinno. Zaczniemy publikację łatki i uruchomimy tryb sieciowy najwcześniej w weekend” - czytamy na oficjalnym forum dyskusyjnym.

„Mamy nadzieję, że tak właśnie będzie. Ale jeśli podczas testów zauważymy, że wydajność gry w trybie wieloosobowym nadal wymaga prac, serwery pozostaną nieaktywne i zajmiemy się dalszym śledztwem.”

Zobacz: Watch Dogs 2 - Poradnik, Solucja

Warto przypomnieć, że pozostałe tryby sieciowe - te, w których gramy z osobami z naszej listy znajomych - funkcjonują poprawie, więc można już na przykład brać udział w kooperacyjnych misjach. Nie działa wspomniane płynne łączenie, czyli inwazje innych graczy.

Zobacz na YouTube

Dużo więcej szczegółów na temat drugiej odsłony serii ujawnia nasza recenzja Watch Dogs 2.

„Dziwna kontynuacja. Świat jest większy, możliwości hakerskie rozwinięte, lecz prawdziwie innowacyjnej treści jest tu jak na lekarstwo. Opowieść nieszczególnie porywa, a nowa koncepcja nie każdemu przypadnie do gustu” - napisał Jerzy.

Premiera na PC odbędzie się 29 listopada. Miejmy nadzieję, że już bez podobnych problemów.

Zobacz także