Twórcy Wiedźmina 3 opowiadają o Geralcie w SoulCalibur 6
Postać przeniesiono w całej okazałości.
Bandai Namco opublikowało w serwisie YouTube materiał przybliżający postać Geralta z Rivii w SoulCalibur 6. W zwiastunie przedstawiciele studia CD Projekt Red opisują zdolności bitewne Białego Wilka oraz omawiają proces przeniesienia postaci do nowego uniwersum.
- Chcieliśmy, ale byliśmy też zobligowani, by przedstawić Geralta w pełnej okazałości. Nie tylko mistrza miecza, alchemika czy w pewnym sensie maga, ale też gburowatego gościa mamroczącego pod nosem. To sarkastyczna postać, którą wszyscy dobrze znamy - tłumaczy Borys Pugacz Muraszkiewicz - kierownik działu angielskich adaptacji.
Zespół przywiązał dużą wagę do przeniesienia naturalnych ruchów Wiedźmina, do których przyzwyczajeni są miłośnicy serii autorstwa CD Projekt Red. Nie było to jednak łatwe zadanie - RPG akcji różni się znacząco od bijatyki.
- Naszym zadaniem było upewnienie się, że Geralt porusza się dokładnie tak samo, jak w Wiedźminie 3. Ze względu na to, że charakterystyka ruchu, perspektywa i responsywność w tym wypadku znacznie się zmienia, przeprojektowaliśmy model walki i na nowo określiliśmy, jak Biały Wilk zachowuje się konkretnych sytuacjach - mówi Sebastian Kalemba, szef działu animacji.
CD Projekt Red zadbało, by sesję nagraniową animacji do SoulCalibur 6 nadzorował aktor, który pracował przy tworzeniu tanecznego systemu walki Geralta w Dzikim Gonie.
- Zaczęliśmy od ustalenia środka ciężkości postaci. To ważne, bo Geralt zawsze utrzymuje równowagę, a przy tym nigdy nie wykonuje niepotrzebnych ruchów. Kiedy walczy, jest pewny siebie i skupiony - tłumaczy Kalemba.
To pierwszy raz, kiedy Biały Wilk pojawia się w tytule spoza uniwersum Wiedźmina. Jak informują przedstawiciele CD Projekt Red, największe wyzwanie stanowiło przedstawienie go graczom, którzy nie znają postaci. Z tego względu istotne było pokazanie kim jest, czym się zajmuje i w jaki sposób wykonuje swoją pracę.
Borys Pugacz Muraszkiewicz wytłumaczył również, że pojawienie się Geralta w bijatyce można powiązać z przygodami bohatera w trzeciej odsłonie serii RPG. „To może być kontynuacja podróży międzywymiarowej z Wiedźmina 3. W przeciągu chwili Geralt znalazł się na piaskowej planecie zamieszkałej przez piaskowe robaki, więc na innej może spotkać się z Mitsurugim i Sophitią” - mówi deweloper.
Bohater jest pierwszą gościnną postacią w SoulCalibur 6. Głosu Białemu Wilkowi udzieli znany z angielskiej wersji językowej Dzikiego Gonu aktor Doug Cockle. W grze znajdzie się też arena w Kaer Morhen, a motyw muzyczny słyszany w lokacji to znany z Wiedźmina 3 utwór „Hunt or be Hunted”.
Twórcy przekazali Bandai Namco oficjalny model samej postaci, a także całego ekwipunku wojownika. Ponadto, Geralt - razem z Mitsurugim - znajdzie się na okładce gry na całym świecie.
SoulCalibur 6 zadebiutuje przed końcem roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One.