Twórcy Władca Pierścieni: Gollum przepraszają za zły stan gry, ale najwyraźniej szykują sequel
Znajomo brzmiący opis.
Twórcy bardzo negatywnie przyjętego w recenzjach Lord of the Rings: Gollum opublikowali długie oświadczenie, w którym przepraszają graczy za niesatysfakcjonujący stan gry na premierę. Jednocześnie wygląda na to, że studio Daedalic Entertainment pracuje już nad sequelem - firma dostała od niemieckiego rządu dotacje na rozwój kolejnego projektu.
„Drodzy gracze, chcieliśmy szczerze przeprosić za rozczarowujące doświadczenie, którego wielu z was mogło doświadczyć w czasie premiery Lord of the Rings: Gollum. Rozumiemy to i bardzo żałujemy, że gra nie spełniła oczekiwań naszych oraz społeczności. Przyjmijcie najszczersze przeprosiny za wszelkie rozczarowania grą” - czytamy w poście opublikowanym na Twitterze.
„Naszym celem jako studia i fanów Władcy Pierścieni zawsze było dostarczenie wciągającej i immersyjnej przygody. Tworzenie opowieści w Śródziemiu jako naszym placu zabaw zawsze było wielkim zaszczytem i naszym największym wyzwaniem jak dotąd. Rozumiemy, że sukces gry zależy od zadowolenia i satysfakcji graczy. Szczerze cenimy wasze opinie i słuchamy głosów, czytamy komentarze i analizujemy wszelką konstruktywną krytykę” - kontynuują twórcy.
„Nasz zespół pracuje ciężko nad poprawą wszystkich błędów i usterek, których mogliście doświadczyć. Zobowiązujemy się dostarczać wam łatki, które pozwolą w pełni cieszyć się grą. Jeszcze raz szczerze przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie. Będziemy dalej informować o postępach i zapewnimy przejrzystą komunikację o nadchodzących aktualizacjach i poprawkach. Wasza pasja i oddanie motywuje nas i determinuje, aby wszystko naprawić” - kończą deweloperzy.
Jednocześnie, jak zauważył niemiecki portal Games Wirtschaft, mające siedzibę w Hamburgu studio Daedalic Entertainment otrzymało dotację od niemieckiego Ministerstwa Gospodarki na rozwój następnego projektu w uniwersum Władcy Pierścieni. Jak możemy przeczytać na stronie resortu, rozwijana pod nazwą kodową „It’s Magic” produkcja „przenosi gracza do świata pełnego mitycznych stworzeń i magii. Opowiada historię z perspektywy bohatera, której nigdy wcześniej nie widzieliśmy”.
Brzmi to bardzo podobnie do założeń gry o Gollumie. Można więc sądzić, że albo twórcy pracują nad sequelem opowieści z niedawno opublikowanej produkcji, lub zamierzają zastosować podobne podejście, biorąc tym razem na warsztat inną postać z bogatego uniwersum wykreowanego przez J.R.R. Tolkiena. Na ten moment, oprócz cytowanego wyżej opisu, nie mamy zbyt wielu informacji o projekcie „It’s Magic”. Wiadomo jedynie, że będzie to przygodowa gra akcji z grafiką 3D.