Twórcy zręcznościowej strzelanki Toxikk o dynamicznym systemie ruchu
Instruktażowe wideo.
Przedstawiciele Reakktor Studios opublikowali nowy materiał poświęcony strzelance Toxikk. Film skupia się na omówieniu systemu poruszania się postaci w grze.
Toxikk to sieciowa strzelanka. Twórcy inspirowali się klasykami takimi jak Unreal Tournament. Podczas rozgrywki gracze wykorzystają między innymi dynamiczne uniki, podwójne skoki, czy „rocket jumpy”.
Projektanci wyraźnie podkreślają, że w Toxikk zabraknie regeneracji zdrowia, rozwoju postaci, podziału na klasy, systemu osłon i innych elementów charakterystycznych dla współczesnych strzelanek. Zaznaczają też, że nie zdecydowali się na model Free to Play, gdyż „nie pasuje do podstawowych założeń zabawy”.
Deweloperzy poinformowali też, że planują udostępnić narzędzia dla modderów, by członkowie społeczności mogli tworzyć własne mapy i tryby gry.
Wczesna wersja Toxikk ma trafić na Steam w czwartym kwartale bieżącego roku. Produkt można już zamówić - został wyceniony na ok. 46 zł
.