Skip to main content

Ubisoft anulował Ghost Recon Frontline i Splinter Cell VR

Oraz dwie nieogłoszone gry.

Ubisoft poinformował, że anulował Ghost Recon Frontline, projekt Splinter Cell VR oraz dwie inne, nieogłoszone jeszcze produkcje. Winne są „zmieniające się warunki finansowe” na rynku.

Ghost Recon Frontline miało być darmową strzelanką battle royale dla ponad setki graczy. Zaraz po zapowiedzi w październiku ubiegłego roku tytuł został jednak przyjęty bardzo chłodno przez fanów, a planowane testy opóźniono na dzień przed startem.

Założenia Splinter Cell VR idealnie wyjaśnia sam tytuł. Projekt potwierdzono już we wrześniu 2020 roku, na wyłączność dla urządzeń rzeczywistości wirtualnej od firmy Meta (wtedy jeszcze pod nazwą Facebook). Jednocześnie informowano wtedy o grze Assassin’s Creed VR, która najwyraźniej jest nadal rozwijana.

„Zdecydowaliśmy się przerwać rozwój niektórych gier, by twórcy mogli skupić się na projektach o wyższych priorytetach” - napisał dyrektor generalny Ubisoftu w liście do pracowników, do którego dotarł serwis Kotaku. Jak już dzisiaj informowaliśmy, opóźniono także Avatar: Frontiers of Pandora, a francuska korporacja wydaje się stawiać większy nacisk właśnie na serię Assassin's Creed.

Zobacz także