Ubisoft chce przedłużyć trwające testy XDefiant
Przez problemy techniczne.
Zamknięte testy beta strzelanki XDefiant nie obyły się bez sporych problemów technicznych. Ubisoft podziękował społeczności za cierpliwość i zapowiedział, że trwająca faza może zostać przedłużona o kilka dni.
Szczęśliwcy mogli sprawdzić produkcję od 14 kwietnia. Niestety, zabawę znacznie utrudniły regularne awarie serwerów i liczne błędy techniczne. Wedle oryginalnego planu testy powinny zakończyć się w najbliższą niedzielę, istnieje jednak szansa, że Ubisoft przedłuży fazę o kolejne kilka dni.
„Wiem, że to wersja beta i dobrze byłoby usunąć wszystkie te usterki teraz, a nie później, ale mimo to chciałem, by wszyscy bawili się dobrze. Jestem wstrząśnięty, że mieliśmy tak wiele problemów” - napisał na Twitterze Mark Rubin, producent wykonawczy XDefiant. „Jeśli wszystko pójdzie dobrze i serwery w końcu się ustabilizują, rozważymy przedłużenie bety, ale muszę zobaczyć, co powie na to reszta zespołu” - dodał.
Zainteresowani gracze wciąż mają szansę dołączyć do bety poprzez zapisy na oficjalnej stronie gry. XDefiant to dosyć unikalna produkcja, łącząca cechy hero shootera z trybami charakterystycznymi dla klasycznych strzelanek. Podczas rozgrywki wcielamy się w bohaterów z innych serii Ubisoftu, pojawiają się więc chociażby Czyściciele z The Division, agenci z Spliter Cell czy partyzanci z Far Cry 6.
Każdą grupę wyróżniają unikalne zdolności, zabawę można więc dopasować pod własny styl. Akcja jest szybka i całkiem chaotyczna - liczą się przede wszystkim aspekty zręcznościowe i umiejętność celnego strzelania. Brak też skomplikowanych mechanik, co czyni grę wyjątkowo przystępną.
„Chociaż moje ogólne wrażenia z gry są pozytywne, to mam obawy, czy XDefiant jako nowej marce uda się przebić wśród sporej liczby znacznie bardziej rozpoznawalnych konkurentów” - opisywał Maciek w swoich pierwszych wrażeniach z XDefiant.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.