Ubisoft naprawił problem z dziennymi wyzwaniami w For Honor
Jest też rekompensata za awarię serwerów.
Ubisoft wprowadził do nastawionej na akcję gry For Honor drobne usprawnienia, które eliminują frustrujący problem z dziennymi wyzwaniami.
Wspomniane misje - zwane Rozkazami - są najprostszym źródłem stali, wirtualnej waluty służącej do odblokowywania postaci czy przedmiotów. Do tej pory jednak zadania oparte na trybach Eliminacji (4 na 4) i Bitwy (4 na 4, ale ze sztuczną inteligencją) mogły irytować.
Dotychczas oba warianty podpięte były pod jedną wyszukiwarkę - Deathmatch. Skutkowało to tym, że wybranie jednej opcji, jako preferowanej, nie gwarantowało dołączenia do ulubionego typu rozgrywek.
Zdarzało się więc, że chcąc wykonać Rozkazy związane z Eliminacją lub Bitwą przez wiele godzin znajdowaliśmy sesje z niewłaściwym trybem. Ostatecznie wielu graczy zaczęło po prostu opuszczać zabawę.
Problem jest już jednak przeszłością - odpowiadając na skargi użytkowników, Ubisoft postanowił przypisać warianty do dwóch osobnych kategorii.
„To reakcja na opinie fanów na temat Rozkazów, które można ukończyć tylko w trybie Eliminacji lub Bitwy. Poprawka rekompensuje też fakt, że system głosowania na kolejną mapę nie pokazuje wystarczająco dobrze wariantu, w którym będziesz następnie grał” - napisał na forum Reddit przedstawiciel firmy, ukrywający się pod pseudonimem MrEricPope.
Deweloper zaznacza jednak, że w przyszłości twórcy mogą cofnąć zmianę. Wprowadzenie modyfikacji było możliwe, ponieważ liczba aktywnych graczy jest obecnie wystarczająco wysoka.
Jednocześnie Ubisoft poinformował o rekompensacie, którą przygotował w zamian za weekendową awarię serwerów For Honor. Osoby, które grały w produkcję w okresie 13-26 lutego, w terminie 3-5 marca otrzymają za darmo trzydniowy status Czempiona.
Profil gwarantuje między innymi o 25 proc. wyższy przyrost zdobywanych punktów doświadczenia, większą ilość materiałów z demontażu przedmiotów oraz więcej łupów na koniec danej rundy.
Do tego w najbliższy weekend twórcy zorganizują specjalny Rozkaz Społeczności. Użytkownicy biorący udział w zadaniu mogą liczyć na podwójną liczbę stali.
Natomiast dzisiaj na PC (a za kilka dni na konsolach) pojawiła się kolejna łatka For Honor. Najważniejszą zmianą jest przywrócenie sposobu działania systemu łamania gardy z bety. Gracz, którego obronę przełamano, może teraz wyprowadzić kontrę.
Aktualizacja wprowadza poza tym szereg mniejszych i drobniejszych zmian do balansu poszczególnych postaci. Pełną listę modyfikacji opublikowano na oficjalnym forum firmy Ubisoft.
For Honor dostępne jest na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.