Skip to main content

Ubisoft nie skreśla jeszcze Skull and Bones. Wydawca ma planować drugi rok wsparcia gry

Liczba aktywnych graczy jest ponoć „zaskakująco” wysoka.

Według nieoficjalnych doniesień cięcia kosztów w Ubisofcie nie dotkną ponoć pirackiego tytułu Skull and Bones - wydawca zdecydował ponoć o rozszerzeniu wsparcia dla gry na cały kolejny rok. Liczba graczy ma być na tyle wysoka, aby rozwój produkcji był opłacalny, pomimo stosunkowo chłodnego przyjęcia tytułu na premirę.

Jak ustalił serwis Insider Gaming, powołując się na własne źródła wewnątrz Ubisoftu, Sezon 1 drugiego roku wsparcia ma wystartować na początku przyszłego roku i wprowadzi nowe tryby rozgrywki PvP, nowe lokacje na mapie, nowe rangi do zdobycia przez graczy oraz wiele więcej.

Ponadto redakcja portalu dowiedziała się, że Ubisoft chce pójść śladem Fortnite i rozważa crossoverowe wydarzenia premium z innymi markami. Jedno ze źródeł przekazało, że zespół odpowiedzialny za rozwój gry planuje już kolaborację z marką Assassin’s Creed. Event ma rozpocząć się w grze w okolicach premiery powstającego pod nazwą kodową „Obisidian” remake’u Assassin’s Creed 4: Black Flag.

Zobacz na YouTube

Decyzja o dalszym rozwoju Skull and Bones może być zaskakująca, biorąc pod uwagę, że Ubisoft w ostatnim czasie stanowczo zamyka projekty, które nie spełniły oczekiwań finansowych - niedawno ogłoszono m.in. zamknięcie serwerów strzelanki XDefiant oraz przekreślono szansę na powstanie sequela ciepło przyjętego, chociaż niszowego, Prince of Persia: The Lost Crown.

Według danych serwisu SteamDB w Skull and Bones na Steamie gra niecałe 300 jednoczesnych osób dziennie, co może się wydawać marnym wynikiem. Rozmówcy wyjaśnili jednak redakcji Insider Gaming, że faktyczna liczba graczy na wszystkich platformach jest na tyle wysoka, aby wydawca dostrzegł potencjał w dalszym rozwoju gry. Chociaż nie poznaliśmy dokładnych liczb, to jedno ze źródeł przekazało, że liczba aktywnych użytkowników „mogłaby być dla niektórych osób zaskakująca”.

Przypomnijmy, że w Skull and Bones - nazywane przez Ubisoft pierwszą grą „AAAA” - można zagrać na PC, PS5, Xbox Series X/S, a także w usługach streamingowych GeForce Now oraz Amazon Luna. Tytuł nie jest produkcją free to play, a zależnie od sklepu, edycji i trwających promocji grę można kupić w cenach od ok. 100 do 250 złotych.

Zobacz także