Skip to main content

Ubisoft: Nie zaczynamy prac nad grą, jeżeli nie da się zbudować wokół niej dużej marki

Tworzenie pojedynczych tytułów „jest zbyt drogie”.

Tony Key, wiceprezydent sprzedaży i marketingu w Ubisoft, stwierdził, że praca nad pojedynczymi tytułami byłaby nieopłacalna, dlatego firma zawsze stara się traktować każdą nową produkcję, jako początek dużej marki.

Czy Watch Dogs doczeka się tylu odsłon, co Assassin's Creed?

Odpowiadając na pytanie dziennikarza serwisu [a]List Daily, który zapytał, czy Watch Dogs ma przerodzić się w serię gier, Key odparł:

- Tego chcemy dla wszystkich naszych tytułów, nawet nie zaczynamy pracy nad produkcją, jeżeli uważamy, że nie da się zbudować wokół niej dużej marki.

- Nie można już ograniczać się do tworzenia pojedynczych tytułów, to zbyt drogie - dodał pracownik Ubisoftu.

Key podkreślił również, że firma jest bardzo pewna sukcesu Watch Dogs i oczekuje, że produkcja ta będzie jedną z najlepszych i największych w 2013 roku.

- Uważamy, że idzie nam z Watch Dogs bardzo dobrze, ale dopóki nie okaże się największą produkcją tego roku, nie będziemy do końca usatysfakcjonowani.

W podobnym tonie wypowiadali się tydzień temu twórcy z Ubisoft Montreal. Domonik Guay stwierdził, że długoterminowe plany dotyczące serii pomagają tworzyć ciekawsze światy i bardziej interesujących bohaterów.

Watch Dogs ukaże się 22 listopada, trafi na PC, PS3, Wii U i Xboksa 360. Ukaże się też na Xbox One i PS4, gdy konsole nowej generacji zadebiutują na rynku.

Watch Dogs - Trailer

Zobacz także