Ubisoft: Nie zaczynamy prac nad grą, jeżeli nie da się zbudować wokół niej dużej marki
Tworzenie pojedynczych tytułów „jest zbyt drogie”.
Tony Key, wiceprezydent sprzedaży i marketingu w Ubisoft, stwierdził, że praca nad pojedynczymi tytułami byłaby nieopłacalna, dlatego firma zawsze stara się traktować każdą nową produkcję, jako początek dużej marki.
Odpowiadając na pytanie dziennikarza serwisu [a]List Daily, który zapytał, czy Watch Dogs ma przerodzić się w serię gier, Key odparł:
- Tego chcemy dla wszystkich naszych tytułów, nawet nie zaczynamy pracy nad produkcją, jeżeli uważamy, że nie da się zbudować wokół niej dużej marki.
- Nie można już ograniczać się do tworzenia pojedynczych tytułów, to zbyt drogie - dodał pracownik Ubisoftu.
Key podkreślił również, że firma jest bardzo pewna sukcesu Watch Dogs i oczekuje, że produkcja ta będzie jedną z najlepszych i największych w 2013 roku.
- Uważamy, że idzie nam z Watch Dogs bardzo dobrze, ale dopóki nie okaże się największą produkcją tego roku, nie będziemy do końca usatysfakcjonowani.
W podobnym tonie wypowiadali się tydzień temu twórcy z Ubisoft Montreal. Domonik Guay stwierdził, że długoterminowe plany dotyczące serii pomagają tworzyć ciekawsze światy i bardziej interesujących bohaterów.
Watch Dogs ukaże się 22 listopada, trafi na PC, PS3, Wii U i Xboksa 360. Ukaże się też na Xbox One i PS4, gdy konsole nowej generacji zadebiutują na rynku.