Ubisoft opisuje system rzemiosła w Assassins Creed Syndicate
Oraz rozwój gangu.
Ubisoft ujawnił, że w Assassins Creed Syndicate powróci system rzemiosła znany z poprzednich odsłon serii, w lekko zmodyfikowanej postaci.
Zbudujemy określone elementy wyposażenia, jak sakiewka na kule czy lekarstwa. Najpierw potrzebny będzie jednak schemat, do znalezienia w skrzyniach i podczas misji lub do pozyskania od sojuszników. Następnie trzeba będzie zadbać o odpowiednie surowce, pochodzące z tych samych źródeł.
Te ostatnie posłużą nie tylko do rozwoju postaci, ale także całego gangu, w ramach rozbudowanego drzewka z talentami. Odblokowanie kolejnych „perków” to między innymi silniejsi stronnicy, sabotaż wyposażenia templariuszy, łapówki dla policji czy zniżki w sklepach.
Część materiałów będzie unikatowa, jak pajęczy jedwab czy ognisty opal. Te przedmioty znajdziemy tylko podczas wykonywania specjalnych misji pobocznych. Na oficjalnym blogu wymieniono imię Neda Wynerta, który uwielbia szybkie pojazdy - będzie on jednym ze zleceniodawców.
Zmienimy nie tylko bronie i asasyńską rękawicę z ostrzem, ale także kolor ubioru. Jacob „zbuduje” też specjalne pasy z bonusami, a Evie - peleryny.
Więcej szczegółów i screenów znaleźć można na oficjalnym blogu Ubisoftu. Assassin's Creed Syndicate debiutuje 23 października, także na Xbox One. Wersja PC ukaże się nieco później, bo dopiero 19 listopada.
Nudzisz się? Zobacz także: