Ubisoft szuka „dźwięków” do South Park: The Fractured But Whole
Nietypowy konkurs.
Ubisoft rusza z kolejnym etapem kampanii reklamowej South Park: The Fractured But Whole. Firma poinformowała o starcie dosyć nietypowego konkursu.
W ramach zabawy o nazwie „I am the fart” wydawca prosi graczy o nagrywanie filmików, w których chwalą się własnymi… pierdami. Autor najlepszej „pracy” zostanie zaproszony do studia w San Francisco, gdzie nagra dźwięk bąka, który później trafi do gry.
Własne propozycje można zgłaszać za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej konkursu do 16 października.
Wszystkie nadesłane filmiki dostępne są na wspomnianej witrynie. Na poszczególne nagrania mogą głosować internauci (z pomocą Facebooka lub usługi Uplay), przyznając oceny od 1 do 10. Dziesięć najlepszych materiałów trafi do etapu finałowego, w którym zwycięzcę wybierze trzyosobowe jury.
W komisji zasiądzie nie byle kto. Jednym z sędziów jest Mr Methane - profesjonalny „pierdzacz” (tak, istnieje taki zawód), który swoją karierę rozpoczął w 1981 roku.
Prace oceni także T.J Powell - pracujący nad produkcją z Cartmanem i spółką inżynier dźwięku w grach. W jury jest również „nieznana słynna dziewczyna”.
Ostateczne wyniki Ubisoft opublikuje 23 października.
Nietypowy konkurs związany jest oczywiście z mocą, która pojawi się w South Park: The Fractured But Whole. Zdolność pozwoli graczom atakować przeciwników właśnie wirtualnymi pierdami.
Nie jest to jednak jedyna inicjatywa dotycząca „gazów”. W ubiegłym roku Ubisoft zaprezentował Nosulus Rift - urządzenie symulujące zapach bąków wydawanych przez bohaterów gry.
Produkcja jest bezpośrednią kontynuacją Kijka Prawdy z 2014 roku. Motywem przewodnim są tym razem komiksy i filmy z superbohaterami w rolach głównych. Cartman i spółka wcielają się w herosów, dzieląc się na dwie rywalizujące ze sobą drużyny.
Podczas zabawy pokierujemy postacią z poprzedniej części cyklu (nowym dzieciakiem w mieście). Twórcy oddadzą do naszej dyspozycji co najmniej dwanaście zróżnicowanych klas. Każda dysponuje unikalnymi dla siebie zdolnościami.
Nie zabraknie oczywiście wielu nawiązań do popkultury. Pojawią się odniesienia dotyczące takich superbohaterów, jak Iron-Man, Spider-Man i Batman.
South Park: The Fractured But Whole zadebiutuje 17 października na PC, PS4 i Xbox One.