The Division na PC nie może zbytnio wykraczać poza konsole
Zapewnia deweloper.
Choć nawet na konsolach przygotowano szereg opcji graficznych, to The Division w wersji PC zostało tak dostosowane, by nie wykraczać poza możliwości PlayStation 4 i Xbox One - przyznał jeden z deweloperów.
- Podchodziliśmy do komputerów osobistych jak do odrębnej platformy - mówił jeden z twórców, nie wymieniony niestety z nazwiska, w zapowiedzi Team Epiphany.
- Musimy trzymać się na równi z konsolami. Wyjście zbyt daleko w stosunku do nich nie byłoby sprawiedliwe. Ale dedykowana wersja PC była dobrym rozwiązaniem.
Jak wspominaliśmy już w styczniu, The Division pozwala zmienić kilka opcji graficznych, ale nie tylko na PC. Także posiadacze edycji konsolowych mogą wpłynąć w pewnym stopniu na wygląd gry.
Mowa tu o modyfikacjach efektów i dodatków, które nie wpływają w znaczącym stopniu na wydajność produkcji, ale to może ulec zmianie.
- Dobrym pomysłem jest możliwość wyłączenia niektórych źródeł światła w celu poprawienia liczby klatek na sekundę na konsolach. Nie znam innych gier, które to umożliwiają. Jeśli wolimy płynność kosztem oprawy, możemy tak zdecydować - mówił deweloper.
Warto dodać, że tego typu opcje nie były jednak dostępne w wersji beta. Być może pojawią się debiutującej 8 marca, pełnej wersji produkcji, a być może twórca się pomylił.
Poniżej cytowany wywiad. Kluczowe wypowiedzi od ok. 13 minuty: