Ubisoft ujawnia plany na wsparcie Rainbow Six Siege po premierze
Mikrotransakcje, darmowe mapy.
Ubisoft opisał w szczegółach plany na popremierowe wsparcie sieciowej strzelanki Rainbow Six Siege, debiutującej 1 grudnia na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Podczas pierwszego roku po debiucie twórcy zamierzają udostępnić cztery mapy (dostępne w sieci i w solowym Terrorist Hunt), osiem postaci, a także sporo przedmiotów kosmetycznych czy trybów.
Mapy i tryby zabawy dostępne będą za darmo dla wszystkich zainteresowanych. Kolejne postacie oraz bronie trzeba będzie już jednak odblokować za wirtualną walutę: zbierany podczas gry Renown lub kupowane za prawdziwe pieniądze R6 Credits, dostępne w kilku zestawach.
Jedyną zawartością dostępną wyłącznie w ramach transakcji cyfrowych będą rzadkie skórki na broń, nie zmieniające w żaden sposób samej rozgrywki.
Odblokowanie postaci będzie kosztowało około 25 tysięcy Renown. Ubisoft zapewnia, że zgromadzenia takiej puli punktów powinno zająć 2-3 tygodnie, jeśli gramy 8-10 godzin tygodniowo. Inną opcją jest wydanie 600 R6 Credits, co kosztuje 5 dolarów (ok. 20 zł).
Pierwszy rok po premierze produkcji podzielono na cztery „sezony”, trwające po trzy miesiące, co przekłada się na dwie postacie w każdym kwartale. Wydawca uważa, że to zapewni graczom odpowiedni czas na zaoszczędzenie wirtualnej waluty.
Pierwszy sezon - Black Ice - rozpocznie się w styczniu przyszłego roku, oferując jedną mapę, dwóch operatorów oraz kilka broni oraz skórek i tajemnicze „zmiany w rozgrywce”.
Masz wolną chwilkę? Zobacz także: