Skip to main content

Ubisoft wierzy, że Star Wars Outlaws będzie hitem. Żadna gra wydawcy nie miała tak drogiego marketingu

Największa kampania marketingowa Ubisoftu.

Star Wars Outlaws to gra z najdroższą i najbardziej ambitną kampanią marketingową w historii Ubisoftu - przyznaje Yves Guillemot, prezez firmy, w ostatnim raporcie finansowym. Wygląda na to, że wydawca mocno wierzy w wielki sukces produkcji.

Informacje z opublikowanego niedawno raportu przekazała redakcja Insider Gaming, która specjalizuje się w śledzeniu działań francuskiego producenta. Yves Guillemot otwarcie przyznał w rozmowie z inwestorami, że Ubisoft spodziewa się bardzo mocnej premiery Star Wars Outlaws.

Faktem jest, że to jedna z najbardziej oczekiwanych gier tego roku, która budzi naprawdę pozytywne nastroje wśród społeczności graczy. Faktem jest także, że przygotowujemy największą kampanią marketingową w historii wszystkich gier Ubisoftu” - zdradził Guillemot.

Zobacz na YouTube

Takie sformułowanie pozwala podejrzewać, że kampania marketingowa Outlaws jest większa nawet od promocji Assassin's Creed Shadows. Ma to jednak sporo sensu: dzieło studia Massive Entertainment to dla Ubisoftu całkowicie nowa marka, więc musi zaliczyć możliwie najgłośniejszy start. O serii Assassin's Creed raczej nikomu nie trzeba przypominać.

Pozostaje tylko pytanie: kiedy ta ogromna kampania marketingowa właściwie się zacznie? Premiera Star Wars Outlaws jest tuż za rogiem, bo już 30 sierpnia, a opublikowane do tej pory zwiastuny i gameplaye budziły raczej mieszane nastroje. Szczególnie oberwało się ostatniej prezentacji, na której gra nie wyglądała szczególnie atrakcyjnie.

Zobacz na YouTube

Ubisoft pozostaje jednak nieugięty i uważa, że produkcja oferuje bardzo wysoką jakość. „Poziom jakości świata i doświadczenia jest naprawdę bardzo wysoki. W pełni wykorzystujemy nasz silnik i myślę, że ludzie to pokochają” - mówił Guillemot podczas spotkania z inwestorami. Przekonamy się już za miesiąc, gdy Star Wars Outlaws trafi na PC i konsole obecnej generacji.

Zobacz także