Ubisoft wziął się za Star Wars Outlaws na poważnie. Nowy patch wprowadza ponad 100 zmian
Poprawki AI, śmigacza i nie tylko.
Zgodnie z obietnicą, Ubisoft trzyma się planu rozwoju Star Wars Outlaws i publikuje kolejną - całkiem sporych rozmiarów - aktualizację. Skupiono się w niej na kilku najważniejszych elementach, w tym systemie skradania i jeździe ścigaczem.
Patch o numerze 1.2 jest już dostępny do pobrania na wszystkich platformach, a jego szczegółowy opis znajdziemy w oficjalnym komunikacie. Lista nowości, zmian i mniejszych poprawek jest dosyć spora, więc poniżej wymieniamy te najważniejsze i - zapewne - najbardziej wyczekiwane:
- przeprojektowano sztuczną inteligencję przeciwników. Powinno to w dużym stopniu wpłynąć na sekwencje skradankowe
- zmniejszono częstotliwość spadania Kay ze ścigacza. Poprawiono też jego zachowanie po „przyzwaniu” oraz dostosowano oddalenie kamery
- poprawiono błędy, przez które gra mogła zaciąć się w trakcie hiperskoku
- usprawniono animacje walki wręcz i ogłuszania
- zwiększono liczbę dialogów w tle
- dodano opcję szybkiego rzutu granatem (wcześniej trzeba było go najpierw wybrać)
- zwiększono agresję przeciwników. Zamiast rozglądać się wokół, prędzej zaczną walkę
- usprawniono cutscenki oraz lip-sync postaci
Do tego doliczyć możemy masę poprawek animacji oraz działania gry na wszystkich platformach. W końcu przerobiono też jedną z pierwszych misji skradankowych na Tosharze. Twórcy uznali, że za bardzo karała graczy, więc teraz powinna być łatwiejsza.
Kolejna aktualizacja ukaże się 24 października i wprowadzi do gry szeroko pojęte „udogodnienia”. Najważniejszy patch zaplanowano na 21 listopada - to w nim przerobione zostaną najważniejsze systemy gry, czyli skradanie się i walka. Tego samego dnia Star Wars Outlaws zadebiutuje na Steamie i otrzyma pierwszy dodatek fabularny.