Skip to main content

Ubisoft zatrudnił koordynatora do spraw parkouru dla Assassin's Creed

Studio wybiega w przyszłość.

Wydawca Assassin's Creed - Ubisoft - zatrudnił pracownika, który będzie odpowiadał za odwzorowanie parkouru w grach z tej serii.

Michael „Frosti” Zernow zajmie pozycję „strategicznego doradcy”. Z jego pracy skorzysta w pierwszej kolejności Assassin's Creed Unity, rozgrywające się podczas rewolucji francuskiej.

Parkour, czyli pokonywanie przeszkód w jak najprostszy i najszybszy sposób, nie jest oczywiście dla Zernowa nowością. Mężczyzna należy do grupy Tempest i w przeszłości pomagał już twórcom innych produkcji.

„Jestem oddanym fanem serii Assassin's Creed” - przyznał szef do spraw parkouru. „To jeden z niewielu dobrze znanych przykładów parkouru, przyciągających co roku młodych sportowców.”

Unity ukaże się za trzy miesiące, ale z doświadczenia Zernowa skorzystają zapewne kolejne części serii: w planach jest podobno odsłona na konsole PlayStation 3 i X360, a także nowy, „pełnoprawny” tytuł na jesień przyszłego roku.

Zobacz na YouTube

Zobacz także