Udostępniono The Fan Legacy: Metal Gear Solid
Wycieczka po znanych lokacjach.
Airam Hernandez - znany w internecie jaki iRam Gamer - oraz Dan Meadowcroft opublikowali działającą wersję projektu, przenoszącego pierwszą odsłonę cyklu Metal Gear Solid na silnik Unreal Engine 4.
Wbrew wcześniejszym planom, autorzy podzielili całość na kilka części. Na razie dostępna jest jedna, którą można pobrać bezpłatnie za pośrednictwem serwisu Mega.nz. Pozostałe zostaną wydane w nadchodzących tygodniach.
Projekt jest duchowym następcą Shadow Moses - tworzonego przez Hernandeza i Meadowcrofta remake'u pierwszej odsłony serii. Prace anulowano w marcu ze względu na powody, które były „poza kontrolą” twórców. Najprawdopodobniej inicjatywę zablokowało Konami.
Ze skasowanego tytułu powstało The Fan Legacy: Metal Gear Solid. To nie jest gra, a cyfrowe muzeum - prezentacja znanych z oryginału lokacji odtworzonych na silniku Unreal Engine 4. Możemy zwiedzić poszczególne obszary, obserwując wydarzenia z perspektywy pierwszej osoby.
Podczas wirtualnej wycieczki natkniemy się jednak nie tylko na elementy z pierwowzoru, ale również na obiekty przygotowane przez współpracujących z autorami fanów słynnej serii skradanek.
Projekt kompatybilny jest też z urządzeniami rzeczywistości wirtualnej. Twórcom udało się także zaangażować Davida Haytera, który w pierwszych częściach cyklu wcielał się w Solid Snake'a. Aktor nagrał kilka kwestii, które usłyszymy w trakcie zwiedzania poziomów.