Skip to main content

Ujawniono listę opcji graficznych Rise of the Tomb Raider na PC - raport

Jest standardowo.

W sieci pojawiła się lista opcji graficznych Rise of the Tomb Raider, prezentująca dość standardowy zestaw możliwości.

Lista opcji

Nie zabraknie jakości tekstur, szczegółów i cieni oraz filtrowania anizotropowego, cieniowania powierzchniowego, efektów post-processingu oraz „dynamicznej roślinności” (dzięki, DSOGaming).

Pewnym rozczarowaniem może być skromny zakres opcji w ramach wygładzania krawędzi, co ograniczono do FXAA. Ostatnio mówiło się, że Rise of the Tomb Raider będzie jednym z pierwszych tytułów stosujących nową metodę VXAO od Nvidii, ale firma zdementowała te doniesienia.

Warto dodać, że nie wiemy, na ile aktualny jest prezentowany screen - być może twórcy dodadzą lub dodali już kolejne funkcje.

Nie może zabraknąć także opcji Purehair, czyli rozbudowanej technologii odpowiedzialnej za symulację włosów postaci, znaną z poprzedniej części gry jako TressFX.

Rise of the Tomb Raider ukaże się na PC już 28 stycznia. Za konwersję z Xbox One odpowiada specjalizująca się w tego typu pracach firma Nixxes Software. Przygotowano między innymi wsparcie dla systemów Windows 10 oraz rozdzielczości 4K.

Zobacz na YouTube

Zobacz także