Ujawniono listę opcji graficznych z Dark Souls 2 na PC? - raport
Wygładzanie krawędzi, tekstury i inne.
Przedstawiciele mediów na Zachodzie otrzymali już kopie Dark Souls 2 na PC. Choć publikacja materiałów z rozgrywki jest jeszcze zakazana, to w sieci pojawił się zrzut z ekranu, prezentujący rzekomą listę ustawień graficznych.
Obrazek, opublikowany w serwisie Reddit, ujawnia między innymi opcje wygładzania krawędzi, jakości tekstur, cieni i efektów, rozmycie obrazu, głębię widzenia czy wygląd wody i modeli.
Z nieoficjalnych informacji wynika także, że znacznie skróciły się czasy ładowania.
Właśnie jakość efektów oświetlenia była w ostatnim czasie przyczyną kontrowersji, a gracze zarzucali twórcom pogorszenie oprawy graficznej w porównaniu z pierwszą zapowiedzią Dark Souls 2 z 2013 roku.
Zwiastun pokazywał imponujący i bogato oświetlony średniowieczny świat, z dynamicznie reagującymi cieniami i pochodniami w mrocznych korytarzach. Jednak edycja, która trafiła do sklepów na konsole PS3 i X360, wygląda już zdecydowanie gorzej.
„Deweloperzy zawsze stają przed wyzwaniem, polegającym na przygotowaniu jak najlepszego doświadczenia, jednocześnie nie zaniedbując dynamiki rozgrywki i balansu. Finalna wersja Dark Souls 2 to właśnie efekt końcowy tego delikatnego balansu” - tłumaczyło studio From Software.
Gra ukaże się na PC już 25 kwietnia, ale szczegóły na temat pecetowej konwersji mają pojawić się już jutro.