Ujawniono pierwsze wideo z ambitnej gry sieciowej Crowfall
Wczesna wersja pre-alpha.
W 20 tygodni po zakończeniu kampanii na Kickstarterze, sieciowa produkcja Crowfall otrzymała wstępną wersję trybu PvP w postaci modułu deathmatch. W sieci błyskawicznie pojawiły się pierwsze materiały od testerów.
Osoby z dostępem do wczesnej odsłony produkcji będą wkrótce zapraszane do zabawy, o ile wpłacili odpowiednią kwotę podczas zbiórki pieniędzy w lutym tego roku. Twórcy wprowadzą limit rozegranych potyczek, aby każdy zainteresowany mógł je sprawdzić.
Należy oczywiście pamiętać, że obserwujemy bardzo wczesną wersję gry. Premierę zaplanowano - optymistycznie - na koniec przyszłego roku. W krótkim czasie poczyniono jednak sporo postępów.
Dostępny deathmatch to tryb o nazwie Hunger Dome. Maksymalnie 16 graczy tworzy małe zespoły, a teren potyczki co jakiś czas zostaje zmniejszony. Wygrywa ostatnia przy życiu drużyna. Do wybory są trzy klasy postaci: Knight, Confessor i Legionnaire.
To tylko mały wycinek Crowfall. Główna innowacja produkcji polega na tym, że rozgrywka toczy się w generowanych proceduralnie światach, ginących po kilku miesiącach.
Nie umierają za to postacie, które zachowują doświadczenie i umiejętności, po czym przechodzą do następnego uniwersum, powtarzając cykl. W planach są jeszcze inne systemy, jak dynamiczne podboje terenu, ekonomia bazująca na poczynaniach graczy i rozbudowany system rzemiosła.
Nudzisz się? Zobacz także: