Skip to main content

Ujawniono wymagania sprzętowe Titanfall 2 na PC

Sporo technicznych detali.

Studio Respawn Entertainment opublikowało wymagania sprzętowe dla strzelanki Titanfall 2 na PC, ujawniając także sporo technicznych detali na temat produkcji.

Twórcy zdają sobie sprawę, że brak testów beta na PC kilka tygodni temu był dużym rozczarowaniem dla graczy, więc teraz do tematu deweloperzy podeszli całkiem poważnie, ujawniając na oficjalnej stronie także wszystkie opcje graficzne i mnóstwo innych detali.

Titanfall 2 - minimalne wymagania sprzętowe

  • System operacyjny: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64-bitowy)
  • Procesor: Intel Core i3-3600t lub odpowiednik (mowa zapewne o 3,6 GHz)
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 660 2 GB, AMD Radeon HD 7850 2 GB
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • DirectX: 11
  • Dysk twardy: 45 GB wolnego miejsca

Titanfall 2 - rekomendowane wymagania sprzętowe

  • System operacyjny: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64-bitowy)
  • Procesor: Intel Core i5-6600 lub odpowiednik
  • Karta graficzna: Nvidia GTX 1060 6 GB, AMD Radeon RX 480 8 GB
  • Pamięć RAM: 16 GB
  • DirectX: 11
  • Dysk twardy: 45 GB wolnego miejsca

Titanfall 2 - wymagania sprzętowe Ultra

  • System operacyjny: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64-bitowy)
  • Procesor: Intel Core i7-6700K
  • Karta graficzna: Nvidia Geforce GTX 1080 8 GB
  • Pamięć RAM: 16 GB
  • DirectX: 11
  • Dysk twardy: 45 GB wolnego miejsca

Wyjaśniono, że minimalne wymagania sprzętowe przeznaczone są do rozdzielczości 1600×900, przy 60 klatkach na sekundę i z większością włączonych efektów graficznych. Całkiem możliwe więc, że ograniczenie ustawień pozwoli uruchomić tytuł na słabszym sprzęcie.

Rekomendowana konfiguracja to już 1920×1200, z minimum 60 FPS. „2560×1400 także działa całkiem sprawnie” - dodają deweloperzy.

Jest też specyfikacja ultra, przeznaczona dla popularnej ostatnio rozdzielczości 4K - 3840×2160 - i 60 klatek na sekundę.

Test na rekomendowanej konfiguracji

Sporo miejsca poświęcono na wymienienie technicznych nowości, jakie znajdziemy w Titanfall 2. To między innymi model renderowania bazujący na fizycznych właściwościach powierzchni, nowy system kompresji plików do skrócenia czasów ładowania, lepsze doczytywanie tekstur, nowoczesna symulacja fizyki i „super-szybkie” tworzenie rozgrywek sieciowych.

W opcjach graficznych znajdziemy pełną paletę funkcji, jak wygładzanie krawędzi (brak, TSAA, MSAA 2x, 4x, 8x), cieniowanie powierzchniowe, dynamiczne cienie, suwak kąta widzenia czy jakość tekstur.

Na PC możliwe będzie odblokowanie liczby klatek na sekundę, zmiana obłożenia klawiszy, wsparcie dla padów i zapisów na serwerach „w chmurze” czy system FairFight do ochrony przed oszustami.

Wizyta na oficjalnej stronie pozwoli nawet przyjrzeć się wykresom wydajności dla każdego poziomu wymagań sprzętowych, wraz z włączonymi opcjami graficznymi.

Titanfall 2 ukaże się 28 października na PC, PS4 i Xbox One.

Zobacz także