Uncharted 3: Oszustwo Drake'a - Rozdział 19: Osada
W poszukiwaniu wody.
Drake przedzierał się przez pustynie, walcząc z głodem, brakiem wody i pojawiającymi się omamami. W końcu jednak odnalazł wymarłe miasto i pozorne schronienie.
W stronę miasta
Zbiegnij z wydmy w kierunku wrót do miasta. Tuż przed nimi skręć w lewo trzymając się blisko murów. Po chwili zobaczysz przed sobą a leżące wśród gruzów skarby - Starożytna alabastrowa capra.
Wróć do wrót, które pozostaną dla ciebie zamknięte. Spójrz w prawo, a zobaczysz wielką dziurę w murach. Wejdź do środka i po drabinie na lewo, wejdź na górę. Tam przejdź na prawo przez wyłom w murze.
Dostaniesz się na dach, który od razu się zarwie pod twoim ciężarem. W nowym pomieszczeniu podbiegnij do prawej ściany by podnieść Moneta z królestwa Katabanu.
Wyjdź z pomieszczenia, po czym kieruj się przez następne drzwi na wprost. Gdy wyjdziesz na dziedziniec, spójrz na lewo - studnia. Niezwłocznie do niej wskocz. Idź przed siebie przeciskając się przez szczelinę. Gdy Nate skończy pić, odwróć się i wespnij się po ścianie na lewo od szczeliny.
Po wyjściu ze studni idź na wprost, a gdy dobiegniesz do schodów, to odwróć się. Pod ścianą naprzeciwko leży skarb - Zabytkowa srebrna bransoletka. Wejdź teraz po schodach i przejdź przez drzwi, a następnie kieruj się w prawo. Na końcu otwórz drewniane drzwi (∆).
Wyskoczysz na dziedziniec pełen wrogów. Nate samodzielnie schowa się za osłoną. Zaraz z prawej strony podbiegnie do ciebie przeciwnik ze strzelbą, zaatakuj go od razu obezwładniając, a przejmiesz jego broń. Wróć za osłonę i wyeliminuj pozostałych żołnierzy. Na koniec pozbieraj amunicję.
Zejdź schodami by stoczyć kolejną, tym razem krótką potyczkę. Idź przed siebie, a po chwili jeden z oponentów zburzy kolumnę, która podpierała posadzkę. Spadniesz na dół. Podnieś się i zabij wroga oraz biegnij na wprost. W prawym rogu lokacji podniesiesz Zabytkowa obrączka z agatem.
Nieopodal miejsca, w którym wylądowałeś po zarwaniu podłogi, stoi jedyna w tej lokacji kolumna obłożona czerwonymi deskami. Strzelaj w nią by ją zburzyć. Gdy kolumna się zarwie, odsłoni przejście. Podejdź do miejsca i wskocz na wsporniki na ścianie i wyjdź na górę.
Wchodź schodami na górę, po drodze zabij wroga i snajpera w oddali. Wchodząc do większego pomieszczenia - tuż po wyjściu ze schodów - skręć w lewo. W lewym rogu pomieszczenia, za kolumną leży Srebrny naszyjnik z krwawnikiem.
Idź w lewo i wyjść przejściem naprzeciwko schodów, gdzie do niedawna stał zabity przez ciebie snajper. Po chwili nadbiegnie przed tobą dość spora grupa przeciwników. Schowaj się i zza osłony zabij ich. Przydatna może się okazać upuszczona przez oponenta snajperka leżąca obok ciebie.
Karabin maszynowy na środku pola walki
Po bitwie idź na wprost, wejdź nieco wyżej i przed sobą znajdziesz szczelinę, przez którą musisz się przecisnąć. Gdy przez nią przejdziesz, przeskocz przez barierkę i wyląduj na piasku. Skieruj się w prawo by podnieść Starożytna moneta z królestwa Saby.
Chowając się przed ostrzałem z karabinu maszynowego, przedostań się za pierwszą dostępną osłonę. By pozbyć się kaema, musisz zniszczyć trzy kolumny po jednej ze stron, które podtrzymują strop budynku z karabinem. Więc pierwsze, co rób, to strzelaj we wspomniane kolumny. Dopiero po wyeliminowaniu kaema, uwagę skieruj na pozostałych wrogów.
Zabij faceta stojącego w oddali ponad bramą. Używa bazooki, którą może cię łatwo zabić. Gdy już skończysz rozprawiać się z wrogami, podejdź do rzeczonej bramy. Skręć w prawo i wewnątrz budynku pod ścianą leży Zabytkowa beduińska bransoleta.
Ponownie wróć do bramy, nieopodal ciebie leży bazooka. Podnieś ją i wysadź wrota. Przejdź przez nie i wespnij się po drabinie. Wkrótce potem wróg złapie cię i zrzuci na dół. Stocz krótką walkę, zabijając snajpera na wprost. Obejrzyj animację.
Z pomocą przychodzą ci niespodziewani sprzymierzeńcy - wędrowni Arabowie. Dosiadasz konia, gdy twój towarzysz zostanie zastrzelony, przejmujesz lejce i pędzisz przed siebie. Drogą będą wskazywać ci inni jeźdźcy. Nie przejmuj się strzelającymi wokół ciebie przeciwnikami. W końcówce przejmiesz RPG wroga, wyceluj i strzel w bramę blokującą ci przejście.
Następnie: Uncharted 3: Oszustwo Drake'a - Rozdział 20: Karawan
Powrót do spisu treści: Uncharted 3: Oszustwo Drake'a - Poradnik, Solucja - opis przejścia i skarby