Uncharted 3: Oszustwo Drake'a - Rozdział 7: Nie wychodź ze światła
W śmiertelnej pułapce.
Talbot w końcu dopadł Nate'a oraz Sully'ego, pozostawiając ich na pewną śmierć, otoczonych przez zabójcze pająki. Wkrótce jednak znajdują wyjście by kontynuować poszukiwania.
Ucieczka przed insektami
Twoją jedyną ochroną przed śmiertelnym pogryzieniem przez insekty, jest pochodnia trzymana przez Sully'ego. Cały czas bądź blisko niego. Idź w prawo, a za kolumną zerkając w górę ujrzysz odblokowane przejście.
Podejdź do przejścia i podsadź kompana (∆). Następnie podskocz (X) i biegnij przed siebie, co sił w nogach. Będziesz uciekał dłuższą chwilę, podczas której tylko czasem będziesz musiał wdrapać się na jakąś skałę (X) do momentu, aż wchodząc po okrągłych schodach na ich szczycie skoczysz (X) przez dziurę. Teraz jesteś bezpieczny.
Kieruj się w lewo i zeskocz przez dziurę, następnie idź przed siebie przez rumowisko. Skręć w prawo, potem na lewo przez kuchnię - po lewej stronie jest rozwalona ściana. Skocz na równorzędną ścianę, na której znajdują się wystające cegły. Zarwany sufit
Po cegłach kieruj się w prawo, potem skocz na żyrandol, z niego na ścianę po prawej stronie. Teraz po cegłach skacz w lewo. Następnie tuż pod lewą ręką złap się wystającego sufitu, ten po chwili się zawali umożliwiając Sully'emu wejście na niego. Wdrap się na górę.
Po wejściu na zarwaną podłogę zrób trzy kroki do przodu i obróć się w lewo. Przeskocz łapiąc się futryny. Wejdź do pomieszczenia, gdzie na podłodze przed tobą leży Złota szpila z perłą. Teraz odwróć się i przeskocz do kolegi.
Płonący dom
Gdy doskoczysz do Sully'ego, to za jego plecami zobaczysz dziurę w podłodze, skocz w nią. Obejrzyj film, w którym zobaczysz jak bandyci usiłują podpalić budynek. Zabij ich z karabinu, potem z prawej przejdź po gzymsie. Z niego przeskocz na prawą ścianę a potem na belkę przed tobą.
Po chwili na wprost pojawią się wrogowie, rozstrzelaj ich. Skocz na gzyms po lewej i wejdź przez otwarte drzwi. Od razu złapie cię dwóch przeciwników, wciskaj klawisze pojawiające się na ekranie (∆ i ○).
Jesteś w pomieszczeniu, w którym na początku zastrzeliłeś dwóch wrogów. Podejdź do belki i wciśnij (∆), a następnie przejdzie po niej Sully. Osłaniaj go, gdy za jego plecami pojawią się oponenci, to bezzwłocznie ich zastrzel.
Odwróć się i biegnij w prawo, na dachu zaczną do ciebie strzelać dwaj mężczyźni, zabij ich. Następnie na wyższe piętro podsadzi cię towarzysz (∆).
Gdy wdrapiesz się na górę, wszystko już zaczyna płonąć. Za twoimi plecami, przeciwnik rozwali ścianę strzałami. Zastrzel go i wbiegnij do środka. Kieruj się korytarzem w lewo, do momentu, gdy zarwie się podłoga.
Skorzystaj z belki na lewo, wejdziesz po niej na górę a w połowie drogi, gdy się przełamie, wskocz na ścianę po lewej. Następnie po belkach stropowych dostaniesz się na drugą stronę, nad zarwaną podłogą. Rozhuśtaj się i skocz do Sully'ego.
Przed tobą pojedynek na pięści z wielkim przeciwnikiem. Naprzemiennie - w odpowiednim momencie - wciskaj (□) oraz (∆) i (○), aby go pokonać. Potem biegnij na lewo schodząc po schodach. Na półpiętrze zastrzel dwóch oponentów. Kontynuuj marsz w dół, gdzie zabijesz kolejnych wrogów.
Bieg po zapadających się schodach
Będąc na parterze, skręć w lewo - wejdź po desce na pierwsze piętro. Tam dwukrotnie skręć w lewo i biegnij do otwartych drzwi, które za moment zostaną zasłonięte zapadającym się dachem. Skieruj się w prawo, do miejsca wskazanego przez Sully'ego.
Gdy zapadnie się podłoga, spadniesz na schody. Biegnij po nich w górę. Gdy twoja noga utknie w zarwanym stopniu, a towarzysz pomoże ci ją wyciągnąć, to strzel do zbiegających wrogów. Potem biegnij na górę.
Po drodze dwukrotnie zarwą się schody, za każdym razem wspinaj się szybko po wystających elementach ścian. Za drugim razem dochodząc do kompana wciśnij (∆). W ostatniej fazie, gdy już całe schody runą, wspinaj się po ostałych szczeblach do ich szczytu. Dwukrotnie skręć w lewo wchodząc do kolejnego pomieszczenia. Tam po krótkiej strzelaninie, skręć w prawo i schowaj się za osłoną. Zaatakuje cię kilku wrogów - wystrzelaj ich. Nie daj się otoczyć oraz uważaj na płomienie.
Podbiegnij do Sully'ego stojącego na środku pomieszczenia, zobaczysz jak opada podłoga z wyższego piętra. To pozwoli ci po niej wejść na górę. Biegnij w prawo i przeskocz na drabinę na wprost.
Wejdź po drabinie, przeskocz do kolegi, a potem biegnij, co tchu uciekając przed zawalającą się wieżą.
Następnie: Uncharted 3: Oszustwo Drake'a - Rozdział 8: Cytadela
Powrót do spisu treści: Uncharted 3: Oszustwo Drake'a - Poradnik, Solucja - opis przejścia i skarby