Viking City Builder to "pierwszy RTS z ray tracingiem"
Są screeny i zwiastun.
Twórca strategii Viking City Builder z jednoosobowego studia Roslagen poinformował, że jego produkcja zaoferuje obsługę ray tracingu oraz techniki DLSS 2.0 od Nvidii. Projektant twierdzi, że to pierwszy RTS ze śledzeniem promieni w czasie rzeczywistym.
Aby zaprezentować efekt ray tracingu, deweloper opublikował kilka zdjęć porównawczych oraz specjalny zwiastun:
Ray tracing jest wymagający sprzętowo, ale Roslagen zapewnia, że sytuację poprawia wspomniane wcześniej DLSS 2.0, które wykorzystuje sztuczną inteligencję, by odciążyć komponenty PC. Narzędzie Nvidii zwiększa wydajność rzekomo o 40 proc.
Viking City Builder to gra o budowaniu miasta z elementami strategii czasu rzeczywistego. Gracz pokieruje wikingami, którzy postanowili podbić Europę w celu poszerzenia terytoriów. Oprócz wnoszenia budynków i zarządzania zasobami, zajmiemy się też oczywiście walką.
Data premiery projektu nie jest jeszcze określona.