Skip to main content

Viking City Builder to "pierwszy RTS z ray tracingiem"

Są screeny i zwiastun.

Twórca strategii Viking City Builder z jednoosobowego studia Roslagen poinformował, że jego produkcja zaoferuje obsługę ray tracingu oraz techniki DLSS 2.0 od Nvidii. Projektant twierdzi, że to pierwszy RTS ze śledzeniem promieni w czasie rzeczywistym.

Aby zaprezentować efekt ray tracingu, deweloper opublikował kilka zdjęć porównawczych oraz specjalny zwiastun:

Bez ray tracingu
Ray tracing
Bez ray tracingu
Ray tracing
Bez ray tracingu
Ray tracing

Ray tracing jest wymagający sprzętowo, ale Roslagen zapewnia, że sytuację poprawia wspomniane wcześniej DLSS 2.0, które wykorzystuje sztuczną inteligencję, by odciążyć komponenty PC. Narzędzie Nvidii zwiększa wydajność rzekomo o 40 proc.

Zobacz na YouTube

Viking City Builder to gra o budowaniu miasta z elementami strategii czasu rzeczywistego. Gracz pokieruje wikingami, którzy postanowili podbić Europę w celu poszerzenia terytoriów. Oprócz wnoszenia budynków i zarządzania zasobami, zajmiemy się też oczywiście walką.

Data premiery projektu nie jest jeszcze określona.

Zobacz także