Skip to main content

W Assassin's Creed: Unity zabraknie tradycyjnego trybu wieloosobowego

Plus: Twórcy tłumaczą, dlaczego wśród asasynów nie ma kobiety.

Vincent Pontbriand z Ubisoftu poinformował, że w Assassin's Creed: Unity zabraknie tradycyjnego trybu sieciowej rywalizacji znanego z kilku ostatnich odsłon cyklu.

- W tym roku PvP nie powróci. Będziecie musieli poczekać - powiedział starszy producent gry w wywiadzie dla serwisu Twitch.

Tryb wieloosobowych potyczek został po raz pierwszy wprowadzony w Assassin's Creed: Brotherhood. Pojawił się później w kolejnych odsłonach, także w ubiegłorocznym Black Flag.

W Unity pojawi się natomiast możliwość współpracy z trójką użytkowników w ramach specjalnych misji stworzonych z myślą o kooperacji. Wśród towarzyszących bohaterowi Asasynów znaleźli się wyłącznie mężczyźni. Ubisoft tłumaczy, że zrezygnowano z wprowadzenia postaci kobiecej, ponieważ jej implementacja wymagałaby zbyt dużego nakładu pracy.

- To dwa razy więcej animacji, dwa razy więcej kwestii dialogowych, a oprócz tego dwa razy więcej elementów wizualnych - powiedział Alex Amancio z Ubisoft Montreal w rozmowie z serwisem Polygon.

- Biorąc pod uwagę, że wszystkich asasynów można w dowolny sposób modyfikować, taki dodatek wymagałby naprawdę dużo pracy.

W trybie kooperacji gracz zawsze będzie wcielał się głównego bohatera - Arno Doriana. Towarzysze będą jednak widzieć swoich kompanów jako zabójców o innym wyglądzie. Podobne rozwiązanie zastosowano w Watch Dogs, gdzie w trybie sieciowym wszyscy użytkownicy grają Aidenem Pearcem.

Assassin's Creed: Unity trafi na PC, Xbox One i PS4. Premiera 28 października.

Zobacz na YouTube

Zobacz także