Skip to main content

W Cyberpunk 2077 nie ma dobrych i złych moralnie wyborów

Odcienie szarości.

Wybory i konsekwencje decyzji odegrają istotną rolę w Cyberpunk 2077, ale CD Projekt Red potwierdził, że - wzorem serii Wiedźmin - w grze zabraknie systemu moralności, jasno określającego, co jest dobre, a co złe.

Fakt, że produkcję można przejść bez zabijania, mógł sugerować co innego, ale w rozmowie z GamingBolt kwestię wyjaśnił Mateusz Tomaszkiewicz, projektant zadań.

- Nie mamy jako takiego systemu moralności. Jednakże, aby ukończyć przygodę bez zabójstw, trzeba być bardzo dobrym w skradaniu się.

Zobacz na YouTube

- Można inwestować w punkty [umiejętności], które poprawią działanie w cieniu, a także używać broni obezwładniających zamiast zabójczych. To pozwoli dokonać moralnej decyzji o rezygnacji z odbierania życia postaciom w grze - tłumaczy deweloper.

Przypomnijmy, że osoby, które zdecydują się oszczędzać przeciwników, zrobią to na różne sposoby. Główny bohater może wroga poddusić i znokautować - tradycyjnie lub kontekstowo wykorzystując najbliższe otoczenie. W demie zaprezentowanym dziennikarzom podczas E3, V wrzucił oponenta do zsypu na śmieci.

Skradanie to ważny element gry

Inwestycja w umiejętności hakerskie odblokuje dodatkowe opcje eliminowania zagrożenia i skradania. Gracz może przykładowo wyłączać kamery lub ogłuszać wrogów na odległość, wprowadzając do cudzych implantów wirusy.

Cyberpunk 2077 zadebiutuje 16 kwietnia na PC, PS4 i Xbox One. W grze wcielamy się w najemnika, który próbuje znaleźć swoje miejsce w Night City - futurystycznym mieście opanowanym przez przestępczość i rządzonym przez megakorporacje.

Źródło: GamingBolt

Najważniejsze informacje o Cyberpunk 2077:

Wszystkie informacje o Cyberpunk 2077.

Zobacz także