W Cyberpunk 2077 nie ma dobrych i złych moralnie wyborów
Odcienie szarości.
Wybory i konsekwencje decyzji odegrają istotną rolę w Cyberpunk 2077, ale CD Projekt Red potwierdził, że - wzorem serii Wiedźmin - w grze zabraknie systemu moralności, jasno określającego, co jest dobre, a co złe.
Fakt, że produkcję można przejść bez zabijania, mógł sugerować co innego, ale w rozmowie z GamingBolt kwestię wyjaśnił Mateusz Tomaszkiewicz, projektant zadań.
- Nie mamy jako takiego systemu moralności. Jednakże, aby ukończyć przygodę bez zabójstw, trzeba być bardzo dobrym w skradaniu się.
- Można inwestować w punkty [umiejętności], które poprawią działanie w cieniu, a także używać broni obezwładniających zamiast zabójczych. To pozwoli dokonać moralnej decyzji o rezygnacji z odbierania życia postaciom w grze - tłumaczy deweloper.
Przypomnijmy, że osoby, które zdecydują się oszczędzać przeciwników, zrobią to na różne sposoby. Główny bohater może wroga poddusić i znokautować - tradycyjnie lub kontekstowo wykorzystując najbliższe otoczenie. W demie zaprezentowanym dziennikarzom podczas E3, V wrzucił oponenta do zsypu na śmieci.
Inwestycja w umiejętności hakerskie odblokuje dodatkowe opcje eliminowania zagrożenia i skradania. Gracz może przykładowo wyłączać kamery lub ogłuszać wrogów na odległość, wprowadzając do cudzych implantów wirusy.
Cyberpunk 2077 zadebiutuje 16 kwietnia na PC, PS4 i Xbox One. W grze wcielamy się w najemnika, który próbuje znaleźć swoje miejsce w Night City - futurystycznym mieście opanowanym przez przestępczość i rządzonym przez megakorporacje.
Źródło: GamingBolt
Najważniejsze informacje o Cyberpunk 2077:
- Cyberpunk 2077 - pierwszy gameplay
- Cyberpunk 2077 - premiera i najważniejsze informacje
- Cyberpunk 2077 - kolekcjonerka z figurką za ponad 700 zł
- Cyberpunk 2077 z Keanu Reevesem. Jest nowy zwiastun
- Cyberpunk 2077 - Night City w nowym zwiastunie
- Cyberpunk 2077 ukaże się w wersji z polskim dubbingiem
Wszystkie informacje o Cyberpunk 2077.