Skip to main content

W Devil May Cry 5 oceny walk wpłyną na ścieżkę dźwiękową

Lepsze noty odblokują dodatkowe dźwięki.

Twórcy powstającego Devil May Cry 5 ujawnili, że odgrywana podczas zabawy ścieżka dźwiękowa zmieni się w zależności od skuteczności gracza w trakcie walk z przeciwnikami.

W rozwijanej przez Capcom serii poszczególne starcia są oceniane w ramach tak zwanego systemu stylish rank. Na ostateczny rezultat wpływa przede wszystkim długość oraz różnorodność ciosów wyprowadzanych w kierunku oponentów.

W wywiadzie dla japońskiego serwisu Gamespark producent Devil May Cry 5 - Michi Okabe - poinformował, że w grze uzyskiwane za potyczki noty wpłyną na muzykę. Wyższe odblokują dodatkowe dźwięki, w tym chór (dzięki, Destructoid).

Zobacz na YouTube

Produkcję zapowiedziano na tegorocznym E3. Gra jest bezpośrednią kontynuacją czwartej odsłony cyklu, co oznacza, że powrócą znani z wcześniejszych części Nero oraz Dante. Przeciwnik, z którym zmierzą się bohaterowie, jest najsilniejszym spośród dotychczasowych.

Autorzy przygotowują rozbudowany system walki oraz elementy zaczerpnięte z tytułów osadzonych w otwartym świecie. Prace są na zaawansowanym etapie - projekt ukończono w 75 procentach.

Devil May Cry 5 ukaże się przed końcem marca 2019 roku na PC, PS4 i Xbox One. W zespole odpowiedzialnym za grę jest między innymi Hideaki Itsuno - główny producent DMC 2, DMC 3 i DMC 4.

Zobacz także