W God of War Ragnarok powrócą mechanizmy walki ze starszych części
Chodzi o Ostrza Chaosu.
Twórcy God of War Ragnarok ujawnili, że w powstającej produkcji pojawią się mechanizmy z wcześniejszych odsłon cyklu - także greckiej trylogii.
Reżyser projektu - Eric Williams - w rozmowie z youtuberem Kaptain Kuba wyjaśnił, że nim rozpoczęto prace nad grą, członkowie Sony Santa Monica mogli zgłaszać własne pomysły. Wśród propozycji znalazło się przywrócenie elementów walki ze starszych części.
- Wiele osób przekonywało, że w poprzedniej odsłonie nie mogliśmy przywrócić Ostrzy Chaosu w pełni, ponieważ gracz zdobywał broń dopiero w połowie rozgrywki - tłumaczy deweloper.
- Pojawiło się wiele pomysłów pokroju przywrócenia umiejętności chwytania czy przyciągania wrogów lub czegoś, co nazywamy kombosem 5B, gdy Kratos łapie przeciwnika w powietrzu i uderza nim o ziemię - mówi.
- Wiele propozycji związanych było właśnie z takimi starszymi elementami i postanowiliśmy wrócić do najlepszych hitów, których nie wykorzystaliśmy w poprzedniej odsłonie. Podobnych głosów w zespole było bardzo dużo - dodaje Williams.
God of War Ragnarok zadebiutuje w 2022 roku na PS5 i PS4.