W Japonii zabrakło kart Pokemon. Wydawca przeprasza
Pomogły rzadkie nowości.
Zainteresowanie najnowszymi paczkami kartoników od karcianki Pokemon jest tak wielkie, że w Japonii wykupiono także niemal wszystkie starsze pakiety. Wydawca przeprasza za zaistniałą sytuację i obiecuje dodruk.
Ale od początku: 14 kwietnia The Pokémon Company opublikowało w tym kraju najnowsze rozszerzenia gry karcianej: Clay Burst oraz Snow Hazard. Zestawy bazują na czterech lokacjach i trenerach z regionu Paldea, który w grach - już tych cyfrowych - zwiedzamy w Pokemon Scarlet i Violet.
Nowości zawierają kilka rzadkich pozycji, na czele z Iono w odsłonie ze specjalną ilustracją. - To najdroższa karta jaką kiedykolwiek widzieliśmy - przyznał niedawno youtuber Ptcgradio, zajmujący się tematyką popularnej karcianki. Już 13 kwietnia nocne kolejki przed sklepami w Tokio były podobno „szalone”.
Dość powiedzieć, że w obecnych chwili na popularnym rynku Cardmarket dostępne są zaledwie trzy karty ze wspomnianą Iono. Ceny zaczynają się od 1499 euro i kończą na 1900 euro. Jak można się domyślać, fani masowo „rzucili się” na boostery i w sklepach szybko zabrakło dostaw. Sytuacja jest na tyle zła, że samo The Pokémon Company zdecydowało się na wydanie komunikatu w tej sprawie.
„Obecnie doświadczamy niedoboru wszystkich produktów z gry karcianej Pokemon. Szczerze przepraszamy za wszelkie wywołane w ten sposób niedogodności dla klientów, którzy nie mogli zakupić tych produktów” - napisano na oficjalnej stronie. „Zamierzamy wzmocnić nasz system produkcyjny, a także ponownie produkować i dostarczać produkty, których obecnie brakuje”.
Sytuacja zapewne szybko nie wróci do normy, podczas gdy paczki Snow Hazard obejmują innego trenera w wersji ze specjalną ilustracją - Grushę. Tutaj ceny nie są już tak wysokie, ponieważ opiewają na „skromne” 250 euro (choć w Europie egzemplarze na sprzedaż są tylko dwa).
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.